Економіка
Економіка
Live
Переглядів: Час читання:2 хв

Мінімальна пенсія у інвалідів війни зросла до понад 15 тисяч гривень

Основні тези

  • Пенсії інвалідам війни зросли у 2024 році – від понад 15 тисяч до майже 5 тисяч гривень.
  • Мінімальні розміри пенсій для інвалідів внаслідок війни: 15 347 гривень для І групи, 12 396 гривень для ІІ групи, 8 500 гривень для ІІІ групи, та 4 958 гривень для учасників бойових дій.
Яка пенсія інвалідам війни у 2024 році - хто отримує 15 тисяч - які виплати для УБД

Яка мінімальна пенсія для осіб з інвалідністю внаслідок війни та УБД / Unsplash

Цьогоріч пенсії інвалідам війни збільшили. Виплати було зафіксовано по розмірах – від понад 15 тисяч гривень до майже 5 тисяч гривень, залежно від групи інвалідності та наявності учасника бойових дій.

Слухати новину00:55 хв

Пенсію для осіб з інвалідністю підняли

Відповідно до постанови Кабміну щодо індексації пенсійних та страхових виплат, а також додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2024 році, з березня внесені деякі зміни.

 
Adv

Читайте також Що пенсіонерам треба знати про банківські рахунки, через які нараховується пенсія

Таким чином, мінімальні розміри пенсії особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам бойових дій збільшено. Про це розповідає начальниця управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Антоніна Торшина.

Реклама

Як змінилися суми

Відсоткове співвідношення до 1 березня цього року було таким:

  • Особам з інвалідністю внаслідок війни І групи – це 650%,
  • ІІ групи – 525%,
  • ІІІ групи – 360%,
  • Учасникам бойових дій – 210%.

Втім після змін з 1 березня було визначено, що виплати для зазначених вище категорії осіб будуть у фіксованих розмірах:

Середні ціни в мережі АЗС «Amic Energy» станом на

  • Особи з інвалідністю внаслідок війни І групи отримуватимуть мінімальну пенсію у розмірі 15 347 гривень,
  • Особи з ІІ групою – 12 396 гривні,
  • Особи з ІІІ групою – 8 500 гривень,
  • Учасника бойових дій – 4 958 гривні.

Повʼязані теми:

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Реклама
Adv