Економіка
Економіка
Live
Переглядів: Час читання:2 хв

Який прожитковий мінімум діє в Україні для різних категорій осіб

Джерело: "Мінфін"

Основні тези

  • В Україні існують різні види прожиткового мінімуму для різних категорій населення, такі як діти, працездатні та непрацездатні особи.
  • У 2024 році прожитковий мінімум для осіб, що втратили працездатність, становить 2 361 гривню, а для працездатних осіб – 3 028 гривень.
  • Прожитковий мінімум для дітей до 6 років встановлений на рівні 2 563 гривень, а для дітей від 6 до 18 років – 3 196 гривень.
  • Міністерство соціальної політики підрахувало, що реальний прожитковий мінімум значно вищий і становить 7 064,62 гривень, а з урахуванням обов'язкових платежів – 8 089,28 гривень.
  • Витрати на харчування складають понад 3 700 гривень, на непродовольчі товари – 1 196 гривень, на комунальні послуги – 1 200 гривень, а на зв'язок – 67 гривень.
Прожитковий мінімум 2024

Прожитковий мінімум 2024 / Canva

В Україні є декілька видів прожиткового мінімуму, залежно від категорій населення. Наприклад, для дітей і працездатних осіб він вищий, ніж для непрацездатних.

Які розміри прожиткового мінімуму

У 2024 році прожитковий мінімум для осіб, що втратили працездатність, становить 2 361 гривню. До цієї суми прирівняли мінімальну пенсію, яку отримують деякі пенсіонери.

 
Adv

Читайте також Важлива інформація для українців: як змінився процес оформлення соціальної допомоги

А от прожитковий мінімум для працездатних осіб трохи більший і становить 3 028 гривень.

Щодо дітей, то розміри прожиткового мінімуму для них варіюється залежно від віку:

  • дітям до 6 років мінімум встановлений на рівні 2 563 гривень;
  • дітям від 6 до 18 років прожитковий мінімум складає 3 196 гривень.

Важливо зазначити, що реальний прожитковий мінімум, який раніше порахували в Міністерстві соціальної політики, значно вищий. Він становить 7 064,62 гривень, а з урахуванням обов'язкових платежів – 8 089,28 гривень.

Середні ціни в мережі АЗС «Amic Energy» станом на

Цікаво! За даними Міністерства соціальної політики, витрати на харчування складають трохи понад 3 700 гривень, на непродовольчі товари – 1 196 гривень, на комунальні послуги – 1 200 гривень, а на зв'язок – 67 гривень.

Повʼязані теми:

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Реклама
Adv