Про виклики для інклюзивної освіти розповіла психологиня Катерина Бояршинова у розмові з журналістом УНН.
Вас зацікавить: Всі діти рівні: приклад сучасної освіти в Солонянській громаді
Основна ідея така: якщо викладач подає матеріал, робити це потрібно так, щоб його зрозуміла людина з обмеженнями, усі інші так само це зрозуміють,
– розповідає Бояршинова.
Проте найбільшою проблемою, на думку психологині, лишаються батьки.
Діти не розуміють, чому дитина інакша – вона просто інакша, і немає відрази, вони можуть спілкуватися, сваритися, миритися. Це діти, і для них це природно, а батьки певною мірою налаштовують дітей на опір і неприйняття інакшості,
– пояснила експертка.
До того ж, на думку Катерини Бояршинової, в Україні поки занадто мало інклюзивних дитячих садків. Тому перехід дітей з дошкільної у шкільну освіту відбувається занадто повільно.
Читайте більше: Інклюзивна освіта: як це працює за кордоном і в Україні
Скільки в Україні учнів навчаються в інклюзивних класах?Станом на 2018-2019 навчальний рік, загальну середню освіту в інклюзивних класах здобували 11 866 учнів.