Днями в Україні презентували результати дослідження "Нова українська школа" в 5 – 6-х класах: виклики впровадження". Так, 69% опитаних вчителів зазначили, що після впровадження НУШ їхні методи роботи змінилися.

Дивіться також В Україні трансформують шкільну освіту

Які зміни відчули вчителі НУШ у роботі

96% опитаних учителів при цьому пройшли підвищення кваліфікації для роботи з 5 – 6 класами НУШ.

Педагоги наголосили на таких позитивних змінах реформи:

  • більше взаємодіють з дітьми;
  • завдяки інтеграції предметів навантаження на учнів зменшилося;
  • відчули більшу академічну свободу;
  • змінилося бачення вчительської ролі в житті учнів.

У Міносвіти заявили, що зараз триває робота над зміною Типової освітньої програми для 5 – 9 класів. Школам планують дати більшу гнучкість у формуванні розкладу.

У вчителів буде більше можливостей обирати інтегровані курси, які є відносно новими для базової школи. Також відводити певну кількість годин на індивідуальні заняття і консультації. Це важливо для подолання освітніх втрат,
– наголосив заступник очільника МОН Андрій Сташків.

Так, Міносвіти має намір надати школам можливість користуватися скороченими програмами. Уже розробили програму з української мови. Ці програми дадуть можливість учням наздогнати найважливіший матеріал, який пропустили або осягнули неповною мірою через стрес.

Як фінансують НУШ

  • МОН повернуло субвенцію НУШ.
  • Майже 1,5 мільярда гривень виділили торік і ще 1,5 мільярда гривень – цьогоріч.
  • Також в Україні забезпечили підвищення кваліфікації вчителів за кошти держави.
  • Надрукували і підручники для 6 і 5 класів, які не було змоги надрукувати 2022 року.
  • МОН також має намір впроваджувати профільну середнью освіту в старшій школі.