Що варто знати про реєстрацію та як не наробити помилок, читайте далі.

Дивіться також Вступна кампанія на бакалаврат у 2023 році: які дати мають запам'ятати абітурієнти

Розпочалася реєстрація електронних кабінетів для вступу у коледжі

Для створення електронного кабінету потрібні такі дані:

  • електронна пошта (буде логіном для входу в кабінет);
  • пароль;
  • серія та номер документа про освіту;
  • тип та номер документа, що посвідчує особу, або РНОКПП (ІПН);
  • контактні номери;
  • кольорове фото 3×4 см.

До теми Коли та як реєструвати електронний кабінет вступника у 2023 році: інструкція

Під час реєстрації кабінету МОН також радить зважати на такі рекомендації:

  • використовуйте електронну пошту, до якої маєте доступ і яка не заборонена на території України (наприклад, ukr.net, gmail.com — коректні пошти);
  • пароль потрібно вказувати під час кожного входу в кабінет – запам'ятайте або запишіть його;
  • вказуйте номер того документа, що посвідчує особу, який використовували під час замовлення документа про освіту (паспорт, свідоцтво про народження тощо), – це додаткова ідентифікація;
  • для активації кабінету впродовж 15 хвилин перейдіть за посиланням, яке отримаєте на вказану електронну пошту. Надалі заходьте в кабінет з основної сторінки – vstup.edbo.gov.ua;
  • вказуйте декілька актуальних номерів телефону для оперативного зв'язку;
  • додайте хороше якісне фото (не селфі), розміром не більше 1 МБ, – заклад освіти може використати його для замовлення студентського (учнівського) квитка;
  • на етапі реєстрації кабінету НЕ передбачено завантаження жодних інших файлів, окрім фото. Зокрема, НІ додаток до свідоцтва, НІ довідка щодо місця проживання у 2023 році не застосовується.

Докладний алгоритм реєстрації кабінету шукайте за посиланнями: