Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Галасюк назвав ударом по промисловості можливе підвищення залізничних тарифів у 3 рази

      Віктор Галасюк
      Віктор Галасюк / obozrevatel.com

      Потенційне підвищення залізничних тарифів на вантажні перевезення в 3 рази, про який недавно заявило керівництво ПАТ "Укрзалізниця" (УЗ), стане ударом по українській промисловості і експортерам.

      Таку думку в коментарі Бізнес-порталу UAprom висловив глава парламентського Комітету з питань промисловості та підприємництва Віктор Галасюк, пишуть "Подробиці".

      "Особливо постраждає гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% вантажних перевезень УЗ, а також майже чверть експорту і промвиробництва. Також серйозно потерпатимуть аграрії. Потенційний виграш державного монополіста "Укрзалізниці" буде повністю знівельовано і перевершений негативними макроефектами – падінням експорту, погіршенням платіжного балансу, ослабленням гривні і зростанням інфляції", – сказав він.

      За його словами, кожна людина відчує цей негатив на собі – хтось за цінами в магазинах і знеціненням гривні, хтось – втративши робоче місце.

      "Промисловість сьогодні потрібно всебічно підтримувати, в тому числі шляхом стримування енергетичних і залізничних тарифів", – зазначив В.Галасюк.

      Відповідаючи на питання про те, що для вирішення всіх стратегічних проблем УЗ потрібен трильйон гривень і 30 років (про що недавно заявив топ-менеджмент компанії), нардеп зауважив, що дуже дивно чути подібні заяви.

      "У минулому році вартість вантажних залізничних перевезень зросла більш ніж на 40%."Укрзалізниця" зібрала додаткові мільярди з промисловості, аграріїв і інших промспоживачів. Зобов'язувались замовляти вітчизняні вагони з українського ж металу. Але, за наявною у мене інформацією, річний план капітальних інвестицій в цьому році поки виконаний менше ніж на 20% (за перше півріччя інвестовано 3,5 млрд грн із запланованих 18,4 млрд грн).

      Таким чином, зазначив В.Галасюк, тарифи піднімаються, величезні гроші з українських виробників викачують, а проблему з перевезеннями, в т.ч. з дефіцитом локомотивів і вагонів, вирішити не можуть, навіть незважаючи на наявність коштів.

      "Очевидно, не гроші або тариф сьогодні є" вузьким місцем "УЗ. Потрібно шукати резерви, переходити на стратегічний, а не ситуативний менеджмент, налагоджувати державно-приватне партнерство", - констатував глава промислового комітету.

      Нагадаємо, раніше фінансовий директор УЗ Андрій Рязанцев заявив про те, що рівень економічно справедливого тарифу на перевезення вантажів залізничним транспортом повинен бути в три рази більше діючого, а без підвищення тарифів неможливо очікувати суттєвих позитивних змін у розвитку залізничних перевезень.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук