Ефективніше поповнити лави Збройних сил Міністерство оборони вирішило за допомогою чергової соціальної кампанії. З першого червня на вулицях з'явилися півтисячі білбордів. На таку соціальну рекламу з бюджету грошей не брали. Всі витрати взяли на себе волонтери.
Читайте також: Що треба знати про вручення повісток під час чергової хвилі мобілізації
"В фотографа і режисера виникла ідея, що ми маємо робити саме про командирів-героїв. Ми звернулися до Генерального Штабу і до міністра оборони особисто. Вирішили сконцентруватися на трьох. Ну і вибрали точно тих людей, які дійсно мають нагороди. Деякі з них прийшли прямо з нагородами на зйомку", — розповіла заступник міністра інформаційної політики України Тетяна Попова.
Нагадаємо, в рамках чергової хвилі мобілізації планується в основному призвати до лав Збройних сил десантників, танкістів, артилеристів.