Про це пише видання Politico з посиланням на власні джерела.

Ще під час передвиборної кампанії штаб Трампа уклав угоду з компанією Twitter щодо рекламного супроводу, зокрема просування пов'язаних з республіканцем тем.

Окрім цього, Twitter мав розробити емодзі для популярного серед прихильників республіканця хештега #CrookedHillary (#ШахраюватаГілларі). Штаб пропонував зобразити цей хештег у вигляді мішка грошей на долоні або у вигляді людини, що біжить, знову ж таки з мішком грошей.

Як стверджують у штабі Трампа вже навіть було погоджено кілька варіантів зображення.

Проте, за словами директора з реклами штабу Трампа Гері Кобі, Twitter, а саме Джек Дорсі особисто, відмовився зробити емодзі.

Читайте також: Як Трамп одним твітом обвалив акції компанії на рекордну суму

Як наслідок, після перемоги Дональда Трампа на президентських виборах керівника сервісу мікроблогів не покликали на зустріч новообраного президента з представниками IT-компаній, яку організував один із засновників PayPal, а зараз радник обраного президента США Пітер Тіль.

До слова, у зустрічі, що відбулась 14 грудня, взяли участь керівник SpaceX Ілон Маск, глава Amazon Джефф Безос, Тім Кук з Apple та інші.