37%, тобто кожна третя прихована реклама в українських засобах масової інформації проплачується "Опозиційним блоком".

Цікаво, що другу сходинку джинси посіла Тернопільска ОДА та її очільник – Степан Барна з БПП (15%).

Читайте також: Скільки українців схвалюють політику уряду та президента: вражаючі дані

Практично кожен 10-й замовний матеріал проплачується псевдо-революціонером української політики Олегом Ляшком.

Адепт Кремля Медведчук та Арсеній Яценюк розкошелились на 6% джинси у всеукраїнських ЗМІ.

За даними Інститут масової інформації, найбільше джинси публікують УНІАН (28 матеріалів за тиждень), 112.ua (11 матеріалів), LB.ua, газети "Сегодня" та "Газета по-українськи" (по 7 матеріалів).