Всі модифікації оновленого Jaguar XF тепер матимуть новий восьмиступінчастий "автоматом" ZF з функцією "стоп-старт", який здатний перемикати передачі за 200 мілісекунд і вміє "падати" відразу на кілька передач униз.
Не дуже свіжий 2,7-літровий турбодизель V6, що встановлювався на XF раніше, замінить новий 2,2-літровий мотор, що розвиває 190 кінських сил. З нуля до ста кілометрів на годину такий XF розганяється за вісім секунд, а його максимальна швидкість складе 225 кілометрів на годину. Середня витрата палива — 4,5 літра на сто кілометрів пробігу.
У салоні оновленого XF з’являться передні крісла з оптимізованим профілем, нові матеріали та кольорові схеми обробки інтер’єру, повноколірний дисплей на панелі приладів і додаткові клавіші керування функціями мультимедійної системи. Також з’явиться більш потужна аудіосистема на компонентах Bowers&Wilkins.