"Ми можемо бути спокійні, що хоча б в якихось сферах у нас все стабільно і без змін. Кожна передвиборча компанія це час перевтілень і метаморфоз, що за своєю природою значно масштабніші, ніж у Кафки. Кандидати одягають костюми білих і пухнастих янголів, що несуть добро, а добравшись до влади, дістають роги та копита", — вважає автор карикатури Христина Юра.

"Здавалося, що агітація гречкою і консервами завершилася, що ми вже й не такі голодні. Що це байки і пережитки минулого. А ні, тепер кандидати агітують більш вишукано. Купити голос можна за цукерку і квитки на концерт. Їжа для тіла і душі,що б совість не мучила", — додала вона.

Все про вибори у нашому спецпроекті Вибори-2015