Своїх пасажирів компанія закликала зберігати паперові квитки. Про це повідомляє 24 Канал із посиланням на Укрзалізницю.
Дивіться також Масштабна кібератака: в Укрзалізниці обіцяють невдовзі відновити онлайн-продаж квитків
Пасажирам із паперовими квитками пропонують "компліменти"
Укрзалізниця розповіла, як компенсує незручності через кібератаку Росії.
"Ми розуміємо, які незручності доставляє нашим пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків, тож хочемо принаймні частково компенсувати їх… Хочемо вірити, що старий-добрий паперовий квиточок, придбаний в цей період, стане черговим нагадуванням про те, що українці з гідністю проходять всі випробування в часи великої війни", – написали там.
Так, наразі пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки, безкоштовно приймають у платних залах очікування.
Вони також можуть пригоститися у потягах безкоштовним чаєм.
Радимо також зберігати ваш паперовий квиток: після відновлення системи ми запустимо ще низку "компліментів" від залізниці та партнерів на знак наших вибачень за ситуацію,
– написали у пресслужбі Укрзалізниці.
За повідомленням компанії, опівдні 26 березня було відкрито 3 додаткові каси у Києві, 2 – у Вінниці, 1 – у Львові. Усі працюють без технічних перерв та обідів.
Тим часом спеціалісти продовжують синхронну цілодобову роботу, щоб якнайшвидше повернути до роботи усі системи Укрзалізниці.