Про це йдеться у листі-відповіді голови Київської держміськадміністрації Олександра Попова на звернення народного депутата В'ячеслава Кириленка.

Читайте також: Після мовного скандалу прибуток "Кофе Хауз" зменшився на третин

У листі йдеться , що "адміністрація мережі вжила відповідних заходів": проведено роз'яснювальну роботу серед працівників кафе, в якому стався відомий на всю країну інцидент, і збори з усіма колективами кав'ярень мережі за участю керівництва ТОВ "Кофе Хауз. Україна" щодо дотримання вимог чинного законодавства України та етики поведінки. Також стверджується , що для клієнтів вже доступно меню українською мовою.

Кириленко наголосив, що інформація від КМДА вимагає ретельної громадської перевірки.

Зауважимо , сторінка мережі "Кофе Хауз" у Facebook після 25 серпня заговорила виключно українською мовою.

Нагадаємо, раніше бізнесмен Іван Філіпович на своїй сторінці у Facebook розповів, що у столичній кав’ярні персонал відмовляється розмовляти українською мовою, а керівництво російської мережі закладів просить відвідувачів розмовляти російською.