BMW спробує виграти одвічну боротьбу кількістю. Вже зовсім незабаром честь компанії захищатимуть одразу двоє нових бійців - М3 та його дводверна версія М4.

Насправді, це один і той же автомобіль, тільки в різній обгортці. Просто згідно з новою політикою бренду, дводверки тепер випускають як окремі моделі.

Технічно ці автомобілі повністю ідентичні. Сконструйовані вони на одній платформі, а під капотом в обох – 3-літровий 6-цилідровий двигун. Попередня М3, нагадаємо, мала під капотом атмосферний V8.

Однак новий агрегат, дарма, що має менше горщиків, - завдяки двом турбінам він видає на 10 конячок і на 100 Нм більше, ніж попередник. Тож тепер у розпорядженні водія - 430 сил і 500 "ньютонів", які розганяють нові "емки" до "сотні" на півсекунди швидше.

Коробки передач передбачені дві: шестиступінчаста "механіка" і семидіапазонний "робот".

Роботизовані "Емки" розганяються до "сотні" за 4,1 с, а ручні - їдуть на 0,2 довше. Для порівняння - C 63 AMG долає "сотню" за 4,4 секунди, а Audi RS5) - за 4,5 с.

Максимальна швидкість у "Бімерів" обмежена електронікою на позначці 250 км/год, однак за доплату поріг можна зсунути до 280 км/год.

Цей "Бімер" дійсно дозволяє проїхатися з вітерцем. Байдуже, що він має слабший двигун і важить більше, ніж його "Ем-брат". Зате це дійсно авто без даху.

Ззовні кабріолет четвертої серії нічим не відрізняється від “купешки”. Однак лише коли дах розкладений. А сховавши його, отримуємо один з найкрасивіших кабріолетів на планеті.

Звісно, механізм складання та додаткові елементи жорсткості підвищили масу автомобіля. Однак порівняно з попередником, новий кабріолет легший на 20 кг. А переналаштована підвіска у "відкритці" забезпечує не меншу гостроту реакцій, ніж у легшій на добрячий центнер "купешці".

Що ж до динаміки - з найпотужнішим двигуном новинка розганяється до сотні за 5,5 с. А це, погодьтесь, непоганий результат.