Для оформлення салону німці не пошкодували дорогих матеріалів. Крісла, передню панель, дах, дверні карти і навіть передні стійки оббили високоякісною шкірою та алькантарою.

Однак основне – це техніка. Porsche 911 GTS отримав бензиновий 3.8-літровий двигун потужністю 430 конячок. У тандемі з ним може працювати 6-ступінчата "механіка" або 7-швидкісна роботизована коробка PDK, привід – задній або повний.

З "нуля" до "сотні" найшвидше розганяється купешка з "роботом" - рівно за 4 секунди. Такий же кабріолет повільніший на 0,2 с. А от максимальна швидкість найвища у задньопривідної дводверки з "механікою" – 306 км/год. Всі інші модифікації мають меншу "максималку", але не нижче 300 км/год.

У європейських дилерів Porsche 911 GTS з'явиться у листопаді. Авто стандартно оснащене пакетом Sport Chrono, адаптивними амортизаторами PASM, заниженою на 10 мм підвіскою, динамічним головним світлом PDLS та спортивною вихлопною системою. Ціна – від €117 549.