Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Курс на диктатуру: лідер комуністичного Китаю укріпив свою владу, порушивши важливу традицію

Курс на диктатуру: лідер комуністичного Китаю укріпив свою владу, порушивши важливу традицію

Комуністична партія Китаю обрала новий склад найвищого партійного керівництва, але порушила традицію, не обравши ймовірного наступника президентського крісла.

Це демонстративне "упущення" закріпило позиції чинного президента країни – 64-річного Сі Цзіньпіна, який, ймовірно, прагне зберегти свою владу більше, аніж строком на 2 терміни, пише BBC.

Щоб запобігти хаосу після завершення ери Мао Цзедуна, тогочасний лідер Китаю Ден Сяопін увів правило: керівний термін президента – не більше 10 років. Два попередники Сі Цзіньпіна слідували встановленому правилу.

Проте сам Сі Цзіньпін, прийшовши до влади, демонструє бажання змінити вже усталений порядок, зберігши владу на довший термін.

Читайте також: У Китаї створили робота, здатного стрибати у шість разів вище за власний зріст

І це йому вдається, адже Комуністична партія Китаю успішно проголосувала за включення імені Сі Цзіньпіна і його власної політичної ідеології до конституції, що значно посилило його політичну владу в країні.

Китай, після приходу Сі Цзіньпіна у 2012 році, значно модернізувався, але водночас із тим, у країні посилились цензура та тиск на людські права.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук