Про це у п'ятницю, 19 січня, на своїй сторінці у Facebook написав виконуючий обов'язки голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов.
Читайте також: Подорожувати буде зручніше: "Укрзалізниця" здивувала інновацією
"Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет. Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят", – пояснив Кравцов.
Читайте також: Квитки на потяги в Україні можуть суттєво подорожчати, – ЗМІ
За словами в.о. очільника "Укрзалізниці", цьогоріч протягом зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) послугами українських потягів скористались 2,4 мільйона пасажирів – на 96 тисяч більше, аніж за аналогічний період рік тому.