Втім, таких вагонів планують придбати лише 25, а ще стільки ж звичайних. Кожен вагон коштуватиме по 1 мільйону доларів.
Читайте також Куди вони всі їдуть, – Кличко знову обурився через забиті маршрутки в Києві
Чому наскрізні
Експерти кажуть, що у таких вагонів більше переваг ніж у тих, які курсують нині у київській підземці. Вони – популярні у всьому світі.
Наскрізний прохід у вагонах збільшує місткість потягу, оскільки наразі простір між вагонами у нас не використовується. Це місце, де можуть перебувати пасажири під час руху.
Так виглядає наскрізний вагон метро / Фото unsplash.com
Такі состави дозволяють пасажирам рівномірно розподілятися по всьому поїзду, а не накопичуватися, наприклад, в одному-двох центральних вагонах.
Чому лише половина таких
Втім, чому в КМДА хочуть купити лише половину таких наскрізних вагонів – невідомо. Решту планують придбати за тією ж ціною, але вони будуть старої модифікації.
Де нові вагони використовуватимуть
Незвичні для киян поїзди курсуватимуть саме на зеленій гілці – Сирецько-Печерській.
Із 50 вагонів вийде 10 складів. Потяги є необхідними для зеленої гілки метрополітену, яка збільшується в бік Виноградаря. Вони знадобляться, коли завершиться будівництво двох нових станцій метро "Мостицька" і "Проспект Правди" (їх обіцяють здати в експлуатацію в кінці 2021 року). Состави – необхідні, щоб не збільшувати інтервал руху поїздів на зеленій гілці після відкриття нових станцій.
До теми Коли у Києві нарешті побудують метро на Троєщину: назвали дати
Раніше сайт 24 каналу писав про те, що Київрада ухвалила рішення закупити нові вагони метро – тендер на купівлю вагонів оголошений, але відбір учасників ще не закінчився.