Саме через несприятливі умови припинено відкачку більше 2 тисяч тонн пального з баків лайнера. Тож ризик екологічної катастрофи зберігається. Зараз лайнер продовжує занурюватися у воду у середньому на 2-3 міліметри на годину. Усі зміни траєкторії руху спеціалісти фіксують з допомогою спеціального сканера.
"Якщо радар може повністю моніторити корабель, то сканер ще й порівнює фотографії зроблені у різні часові періоди. Зараз ми фотографуємо лайнер кожні 15 хвилин", - розповів дослідник з Університету Флоренції Франческо Муньяй.
Нагадаємо, Costa Concordia зіткнулася з рифом біля берегів Італії у ніч на 14 січня. На момент аварії на борту перебували більше 4 тисяч пасажирів. Попри те, що з часу зіткнення минуло більше двох тижнів, 15 пасажирів лайнера і досі вважають зниклими безвісти.