Ідея нової хвилі кампанії – ділитися напоєм із друзями, щоб створити спогади, які залишаться назавжди. Про це пише 24 Канал.
Дивіться також "Усі думають, що це ядерна зброя": Трамп зізнався, що має кнопку "Diet Coke" на своєму столі
У фокусі – справжні емоції та живе спілкування
Як зазначають у компанії, головна мета повернення "Ділись Кока-Кола" – підкреслити важливість справжнього зв’язку між людьми. У час, коли більшість комунікації відбувається онлайн, бренд закликає повертатися до живого спілкування та спільних моментів поза екранами смартфонів й комп’ютерів.
Дослідження показують, що ідея кампанії відповідає цінностям сучасного покоління – 72% "зумерів" надають перевагу спілкуванню в реальному житті й шукають автентичності у будь-якій діяльності.
Кока-кола повертає культову кампанію / Фото, надане 24 Каналу
У сучасному цифровому світі важливо не забувати про цінність дружби та людського спілкування. Кампанія "Ділись Кока-Кола" нагадує, що найяскравіші спогади з’являються тоді, коли ми разом і відчуваємо магію людського зв’язку: спонтанний сміх, щирі емоції, дружні історії, розказані за пляшечкою Кока-Кола – саме це робить наше життя по-справжньому особливим,
– розповіла Тетяна Ставицька, керівниця напрямку комунікацій та сталого розвитку компанії Кока-Кола в Україні.
Персоналізовані пляшки з іменами вже продаються в магазинах.