Компанію-переможця планують визначити 10 березня. Вона повинна буде впровадити нову систему оплати проїзду до кінця 2022 року.
Цікаво У Львові запустили е-квиток: усе, що потрібно знати пасажирам
У конкурсі зацікавлені 5 компаній
Управління транспорту та зв'язку ЛОДА 3 лютого оголосило конкурс на пошук інвестора для запуску електронного квитка. Заявку на участь у ньому можна буде подати до 4️ березня.
Цей конкурс планували оголосити ще в червні 2021 року. Проте, за словами заступника голови ЛОДА Юрія Бучка, через отримання необхідних погоджень від Державної регуляторної служби та Мін'юсту процес дещо затягнувся.
Бучко зауважив, що система е-квитка передбачатиме готівковий та безготівковий способи оплати. Наразі взяти участь у конкурсі зацікавлені 5 компаній. Однак в ЛОДА не розголошують їхні назви.
Наше завдання сформоване так, що можна буде купити проїзну картку, напевно, перевізник даватиме знижки на місячний проїзд. Можна буде розрахуватися звичайною зарплатною карткою, телефоном. Окрім того, валідатори будуть працювати з соціальною карткою пільговиків,
– додав Бучко.
Заступник очільника ЛОДА зазначив, що валідатори в автобусах встановлюватимуть щонайменше 6 місяців. Е-квиток мав би запрацювати до кінця 2022 року.
"У нас є понад тисяча автобусів. Потрібно їх облаштувати. На це потрібен час", – зауважив посадовець.
За словами Бучка, перевізники погоджуються із запровадженням е-квитка, адже це допоможе вирішити суперечки щодо перевезення пільговиків.
Варто прочитати Е-квиток у Львові: коли в продажі з'являться транспортні картки й скільки вони коштуватимуть
Вимоги до учасників конкурсу на запровадження е-квитка
- Наявність належної матеріально-технічної бази, зокрема центрального офісу.
- Наявність можливості розрахунку готівкою.
- Доступ до різних способів безготівкової оплати: е-квиток, банківські картки з транспортним додатком, соціальні картки.
- Приблизна сума інвестицій на встановлення обладнання – 2,5 мільйона євро.
- Окрім цього, інвестор повинен забезпечити роботу мінімум 50 точок продажу е-квитків. Одна точка продажу повинна бути в межах кінцевих автостанцій в усіх населених пунктах, де живуть понад 5 тисяч людей.
- Потрібно створити можливість фіксованої оплати разової поїздки, обмежений часом дії проїзний на певну кількість поїздок та проїзний на певний час без обмеження кількості поїздок.
- Пасажири повинні платити за проїзд за допомогою транспортних валідаторів, які потрібно розмістити в салоні