Водночас відомі політичні особи самі створюють меми, веселі або безглузді. Детальніше про це – у сюжеті 24 каналу.
Читайте також У сімейному колі та за кордоном: де нардепи святкуватимуть Новий рік і Різдво
Деякі експерти вважають, що відповідні дописи можуть бути як "підколюванням", так і політичними технологіями. Зокрема, таємничого Саріка з офіційної сторінки президента шукали майже усією країною.
У соцмережах переважно вважають відповідні дописи політиків недолугими, а фахівці не можуть дійти щодо згоди – варіантів безліч.
Так вони "олюднили" свій образ, показали, що вони такі ж. Однак забули, що публічна особа несе публічну відповідальність за свої дії,
– сказав політичний експерт Олег Саакян.
Водночас фахівець Микола Давидюк зауважив, що не варто вважати за дурнів людей, які керують інформаційними потоками усієї країни.
"Я не вірю у 10 випадковостей підряд. Це просто меседж один одному, що непублічне може стати публічним", – додав він.
Технологія у пісні та самоіронія
Політичні технології – так можна сказати про пісню Олега Ляшка, якому так і не вдалося повернутися у парламент. Фахівці називають її "хепінінгом" – грою на емоціях.
У пісні Олега Ляшка також присутні політтехнології / Скриншот з відео
Можна пригадати й так званий самвидав київського міського голови Віталія Кличка. Усі відповідні вірусні вислови мера Києва тепер оформлено у невеличку книгу. Експерти зазначили, що це досить успішний кейс його команди інформаційників.
"Перли Кличка – це спроба відіграти, потролити імідж самого себе, що бути над сутичкою", – вважає політичний експерт Микола Давидюк.
Власне Віталій Кличко зазначав, що має усі підстави, щоб випустити другу серію книги і збільшити кількість сторінок.
Зміну іміджу можуть використати як політтехнологію / Колаж 24 каналу
Зміна іміджу
Традиційно, привертають до себе увагу політики "старої гвардії". Петро Порошенко, п'ятий президент, добряче схуд, а Юлія Тимошенко, яка давно вже замінила косу на біле волосся, знову здивувала свій електорат зміною стилю.
Звісно, коли жінка змінює зачіску, це вказує на певні зміни у житті. Так само будь-який політик змінює свій імідж у відповідні періоди,
– зазначив Саакян.
За його словами, це може бути використано як технологія привернення уваги.
Наслідки політичних технологій
Проте експерти переконані, що це не завжди на користь. Крім того, у будь-якому випадку це – окозамилювання, яким у часи інтернету складно не скористатися. Так аудиторію ніби веселять, але відвертають увагу від реально важливих речей.
"Ми обговорювали скандали – це була "кольчуга", масштаб. А сьогодні так і хочеться сказати: "Яка країна, такі й теракти". Оце мене реально лякає", – розповів політичний експерт Олександр Антонюк.
Він підсумував, що виклики перед країною глобальні, а загально національний дискурс вже перейшов на рівень розмов на кухні.