Про це пише "Лівий берег".
Видання повідомляє, що, за словами міністра юстиції Павла Петренка, документ Міністерства інфраструктури є регуляторним актом, прийняття якого має відбуватися в рамках закону "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". Фактично це означає, що Мінінфраструктури має усунути отримані зауваження, а доопрацьований проект наказу знову опублікувати. Далі документ потрібно буде погоджувати в Мінфіні, Мінекономрозвитку, Державної регуляторної службі і так далі. Тільки після цього нормативно-правовий акт можна подавати до Міністерства юстиції на державну реєстрацію.
У Державній регуляторної службі стверджують, що оновлений проект наказу повинен готуватися і проходити узгодження за новою, більш досконалою процедурою, затвердженою Кабінетом міністрів у грудні минулого року.
"Відредагований проект наказу повинен включати в себе економічне обґрунтування зростання тарифів, опис та аналіз альтернатив прямому підвищенню, а також оцінку витрат, які виникатимуть у представників бізнесу в результаті дії нового регуляторного акта. Міністерству інфраструктури доведеться довести, що вичерпані всі інші можливості вирішення проблем "Укрзалізниці", — пише "Лівий берег".
Видання підкреслює, що виконати останній пункт транспортному відомству буде особливо важко, оскільки зараз Національне антикорупційне бюро України розслідує факти корупції в "Укрзалізниці". Фактично кошти, отримані від підвищення тарифів у січні 2015 року, йшли не на закупівлю нового рухомого складу, а в кишені чиновників.
"НАБУ озвучив дані, згідно яким протягом 2015 року "Укрзалізниця" закуповувала шпали та брус за цінами, які в середньому на 30% перевищують ринкові. У підсумку, УЗ переплатила близько 50 мільйонів гривень. При цьому кошти, отримані від держпідприємства, переводилися постачальникам шпал на фіктивні фірми, конвертувалися у готівку, а потім частково поверталися до транспортних чиновників", — йдеться в статті.
Як повідомлялося, Мінінфраструктури планувало підвищити тариф на вантажні залізничні перевезення в 2016 році в середньому на 30%. Однак Державна регуляторна служба і Міністерство фінансів заблокували ухвалення цього регуляторного акта.