Безпечність автомобілів при зіткненні, які публікує європейська асоціація Euro NCAP, базується на реальних випробуваннях – краш-тестах. У листопаді асоціація провела краш-тести восьми автомобілів: кросовери Volvo XC60 Volkswagen T-Roc, Škoda Karoq, Mitsubishi Eclipse Cross, Citroën C3 Aircross та Opel Crossland X. Ще два авто – у малому класі легковиків: VW Polo та SEAT Arona. Всі автомобілі вибороли найвищий бал - п'ять зірок.

Citroen C3 Aircross

Хоча EuroNCAP поставив максимальні оцінки усім нинішнім учасникам, до кожного з них «є питання». Так, у Citroen C3 Aircross виявили недосконалі підголівники задніх сидінь – при аварії ззаду можуть постраждати шиї пасажирів. Дивіться відео:

Opel Crossland X

Створений на одинаковій платформі з ним Opel Crossland X має такі ж проблеми з захистом задніх пасажирів. Дивіться відео:

Читайте також: Купівля авто онлайн б’є рекорди

Mitsubishi Eclipse Cross має добрий захист дорослих пасажирів, а от дітей – не дуже. Так, при фронтальному ударі великі навантаження отримує шия 10-річної дитини, яка сидить у дитячому кріслі. Дивіться відео:

Skoda Karoq

Компактный кроссовер Skoda Karoq, якщо попаде у фронтальне ДТП зі зміщенням, не може гарантувати належну безпеку дітей. Дивіться відео:

Volvo XC60

Середньорозмірний кросовер Volvo XC60 має хороший рівень захисту дітей. Та й загалом, це найбезпечніший автомобіль серед протестованих цього разу. Однак задній пасажир при фронтальному ударі в стіну може отримати пошкодження. Дивіться відео:

Volkswagen T-Roc

А от у компактного кросовера Volkswagen T-Roc немає явних недоліків, які можуть викликати травмування водія чи пасажирів будья-кого віку. Дивіться відео:

VW Polo та SEAT Arona

Також дуже добрий захист у легкових моделей - VW Polo та SEAT Arona. Однак і у іспанського, і у німецького хетчбеків виявлений недостатньо високий рівень захисту дітей. Дивіться відео:

Нагадаємо, що п'яним водіям вдається уникнути покарання.