Про це повідомили на офіційній сторінці Supreme Brand Champion 2025, інформує 24 Канал. Як український бренд вперше виборов цю престижну відзнаку, про секрет успіху Nemiroff та плани щодо майбутнього розвитку – розповідаємо у матеріалі.

Дивіться також Який бізнес зараз відкривають найчастіше: тренди 2025 року

Supreme Brand Champion 2025 – безпрецедентне досягнення для українського бренду

Висока оцінка від провідного британського галузевого видання The Spirits Business стала безпрецедентним досягненням. В першу чергу через те, що протягом останніх 10 років багато компаній, які виготовляють ром, текілу та віскі, отримували цю нагороду. У 2025 році вперше лідерство здобув виробник горілки. До того ж це дебютна перемога української компанії в цій номінації.

Також вже втретє бренд Nemiroff став лідером року серед горілчаних виробів, що викликало справжній фурор.

Жоден виробник горілки досі не піднімався на цю вершину – до сьогодні. Цього року найвищу нагороду отримує Nemiroff – український виробник горілки, який впевнено заявляє про себе на міжнародній арені, особливо в Європі,
– зазначили у The Spirits Business.

Nemiroff Supreme Brand Champion 2025 / Фото Nemiroff

У Nemiroff пояснили, що це визнання відображає не лише ріст продажів. Це – оцінка системної стратегії глобальної експансії, послідовного руху в преміум-сегмент і здатності будувати міжнародний бренд із чітко вираженою національною ідентичністю.

Варто зазначити, що Nemiroff – впевнений лідер і експортер №1 горілки з України, який, попри суттєві виклики, зберігає високу лояльність споживачів на внутрішньому ринку та впевнено зміцнює свої позиції на міжнародній арені.

Український бренд Nemiroff отримав відзнаку: дивіться відео

Як Nemiroff вдалося досягти успіху

У компанії пояснили, що одним із пріоритетних напрямків розвитку для бренду стала Велика Британія. Там партнерства з футбольними клубами Прем’єр-ліги відкрили нові можливості для зростання у преміум-сегменті. Зокрема, з 2024 року компанія співпрацює з чотирма командами: Aston Villa, West Ham United, Everton і Fulham FC. Такі партнерства дали бренду гучне звучання на одному з найконкурентніших ринків світу.


Анонс партнерства з 4 клубами Англійської премєр ліги Лондон, Велика Британія / Фото Nemiroff

Як і футбол, Nemiroff – це пристрасть, єдність і святкування моментів, що об'єднують людей,
– підкреслив CEO Nemiroff Юрій Сорочинський.

Та не менший успіх компанія має на всьому європейському ринку. В країнах Балтії та в Італії Nemiroff демонструє вражаючі результати як в обсягах продажу, так і за рівнем прибутковості. У Чехії компанія досягла рекордних показників завдяки стрімкому зростанню популярності Nemiroff De Luxe. А в таких країнах, як Польща, Румунія, Болгарія, Словаччина, Хорватія та Угорщина, бренд показує стабільне зростання в усіх каналах – від дискаунтерів до преміального ритейлу.

Nemiroff De Luxe на вулицях Великої Британії / Фото Nemiroff

Також Nemiroff вдалося закласти міцний фундамент для розвитку в США, Канаді та Австралії, де незабаром плануються перші маркетингові кампанії.

Це перемога не лише Nemiroff. Це визнання України як країни, яка здатна створювати сильні глобальні бренди. Ми інвестуємо в цінність бренду, у стратегічні партнерства, у якість – і це працює,
– наголосив Юрій Сорочинський.

У 2024 році компанія впевнено зміцнила свою присутність на міжнародній арені, інвестуючи в бренд-капітал і послідовно вибудовуючи позиціонування як сучасного, якісного й амбітного гравця у світі преміум-сегменту своєї ніші.

Водночас завдяки тісній співпраці з локальними партнерами Nemiroff зміг суттєво посилити дистрибуцію у ключових регіонах та забезпечити стабільне зростання і впізнаваність бренду серед нових аудиторій.

Плани на майбутнє

У компанії відзначають, що 2025 рік стане важливим для консолідації позицій у головних експортних регіонах. У планах бренду – розвивати одразу кілька напрямків. Зокрема, провести повноцінні бренд-кампанії у Великій Британії, країнах Європи, Австралії, посилити присутність в преміальному HoReCa-сегменті.


Офіційний запуск Nemiroff De Luxe в Австралії / Фото Nemiroff

Також планують запуск новинок – від ультрапреміальних до продуктів для молодої аудиторії та масштабні Travel retail активації.

Ми не просто продаємо горілку – ми будуємо love brand, який надихає. Бренд, чий дух та цінності розуміють і розділяють мільйони людей по всьому світу,
– підсумовує Юрій Сорочинський.