Під капотом стандартного Audi TT Roadster може бути бензиновий агрегат 2.0 TFSI (230 к.с., 370 Н·м) або турбодизель 2.0 TDI (184 к.с., 380 Н·м). Коробка передач — 6-ступінчата "механіка" або робот S Tronic, привід — передній або повний (за доплату).
А от у "зарядженій" версії родстера двигун лише один — бензиновий 2.0 TFSI. Він видає 310 конячок (380 Н·м) і дозволяє розігнатися до "сотні" за 4,9 с. Така "відкритка" стандартно обладнана повним приводом, адаптивними амортизаторами Audi Magnetic Ride та заниженою на 10 мм підвіскою.
У продажу нові родстери Audi TT і TTS з'являться на початку 2015 року. Стартова ціна — €37900.
Третій з паризьких дебютантів — концепт під назвою Audi TT Sportback. Це щось середнє між хетчбеком і ліфтбеком.
Новинка довша від звичайного купе майже на 30 см, має 5 дверцят і значно потужніший двигун. Формально це той же 2.0 TFSI, що й на інших модифікаціях. Тільки тут він видає рекордні 400 к.с. і 450 Н·м.
У тандемі зі 7-ступінчатим "роботом" цей агрегат дозволяє розігнати повнопривідну п'ятидверку до "сотні" за 3,9 с!
Про запуск Audi TT Sportback в серійне виробництво німці поки не говорять. Однак цілком імовірно, що така модель з'явиться на ринку в найближчі три роки.