Потужність шестициліндрового 3,8-літрового бі-турбо двигуна збільшили з 530 до 550 кінських сил. Таких характеристик інженерам вдалося досягти за рахунок модернізації система впуску і випуску.
Крім того, більш міцними були зроблені вилка перемикання передач і кріплення маховика, а в диференціалі тепер буде використовуватися спеціальне масло, розроблене для гоночних автомобілів, побудованих на базі Nissan GT-R. Також була посилена конструкція задньої частини моторного відсіку і вдосконалено технологію виробництва кузова.
Для автомобілів з правостороннім розташуванням керма вперше будуть використовуватися "асиметричні" настройки підвіски, які дозволять поліпшити керованість, мінімізувавши вплив на неї надмірної ваги — карданний вал і водій знаходяться праворуч. У передній підвісці з лівого боку використовуються більш жорсткі настройки пружин, а важелі підвіски ліворуч і праворуч задньої підвіски встановлені по-різному.
Також для двох модифікацій суперкара — Premium Edition та EGOIST — як опція тепер будуть пропонуватися гальмівні механізми з карбон-керамічними дисками, а камера заднього виду увійде в стандартне оснащення всіх версій.