Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Нове керівництво "Інтерсіті" могло порушити конкурсні процедури, віддавши рекламні майданчики

      Нове керівництво "Інтерсіті" могло порушити конкурсні процедури, віддавши рекламні майданчики новій компанії
      Нове керівництво "Інтерсіті" могло порушити конкурсні процедури, віддавши рекламні майданчики новій компанії / Соцмережі

      Керівництво філії "Українська залізнична швидкісна компанія" ПАТ "Укрзалізниця" (філія "УЗШК"), порушивши конкурсні процедури, уклало договір з компанією "Медіа Директ" на розміщення реклами у швидкісних поїздах "Інтерсіті".

      Про це повідомляють компанії "Ай Ком" та "Офісер" на сторінці Intercity Magazine у Facebook, які протягом чотирьох років розміщали рекламу у швидкісних поїздах і видавали бортовий журнал "Інтерсіті".

      У компаніях вважають, що новий виконувач обов'язків директора філії "УЗШК" Сергій Іванович Лейбук порушив законодавство, а також низку внутрішніх процедур, проігнорувавши прийняте 21 червня 2018 року рішення правління ПАТ "Укрзалізниця" в продовження договору з компаніями "Ай Ком" та "Офісер" до 31 грудня 2018 року.

      В умовах договору вказано, що чинний оператор мають пріоритетне право на його продовження. У разі, якщо філія "УЗШК" вирішила змінити підрядника, вона зобов'язана була організувати відкритий конкурс. Однак жоден конкурс не проводився.

      Посаду виконувача обов'язків директора філії "УЗШК" Сергій Лейбук Займає з 6 червня 2018 року. Раніше він працював головним інженером аеропорту "Бориспіль". Як відомо, розміщенням реклами в аеропорту "Бориспіль" займається рекламне агентство "Мегаполіс", засноване Ольгою Васильєвої. Компанію "Медіа Директ", яка отримала право розміщувати рекламу в поїздах "Інтерсіті", також заснувала Ольга Васильєва.

      Договір з ТОВ "Медіа Директ" керівництво філії "УЗШК" підписало 25 червня 2018 року без проведення конкурсу та ігноруючи рішення правління ПАТ "Укрзалізниця". А вже 27 червня рекламодавці "Інтерсіті" почали отримувати листи від ТОВ "Медіа Директ" з пропозицією переукласти договору на розміщення реклами в поїздах з їхньою компанією.

      Компанії "Ай Ком" та "Офісер" розцінюють дії менеджменту філії "УЗШК" як рейдерське захоплення. За час роботи з компаніями "Ай Ком" та "Офісер" філія "УЗШК" отримала рекордний прибуток за рекламу у швидкісних поїздах "Інтерсіті".

      ТОВ "Ай Ком" та ТОВ "Офісер" вирішили подати заяви до суду та звернутися в Антикорупційний орган з вимогою дати належну оцінку діям нового глави філії. Також вони звернулися за допомогою до керівника ПАТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова та інших посадових осіб, в тому числі до прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, першого віце-прем'єр-міністра України Степана Кубіва та міністра інфраструктури Володимира Омеляна. 

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук