BMW i8 відноситься до класу plug-in – гібридні автомобілі, тягові акумулятори яких можна заряджати від електромережі.
Головною відмінністю нового покоління i8 від свого попередника є вдосконалена батарея. Ємність літій-іонного акумулятора тепер становить 11,6 кВт⋅год, а потужність електродвигуна зросла на 12 к. с. і становить 141 к. с. Завдяки цьому збільшився запас ходу на електротязі і покращилися динамічні характеристики.
Бензиновий двигун змін не зазнав – це все той же трициліндровий 1,5-літровий турбований мотор потужністю 231 к.с. і 320 Нм крутного моменту.
Загальна потужність BMW i8 зросла до 369 к. с., а крутний момент – до 570 Нм.
Читайте також: Зростання продажів електромобілів в Україні б'є всі рекорди
У BMW i8 у версії Roadster є м'який верх, здатний відкриватися за 16 секунд. Причому для цього не обов'язково зупинятися. Система працює на швидкості до 50 км/год. При складеному дасі заднє скло піднімається, щоб перенаправити повітряні потоки.
Розгін від 0 до 60 миль/год (92 км/ч) у купе займає 4,2 секунди, а Roadster прискорюється за 4,4 секунди.
BMW i8 Coupe.
BMW i8 Roadster.
Обидві версії BMW i8 отримали нову інформаційно-розважальну систему iDrive з 8,8-дюймовим дисплеєм. І Roadster, і Coupe оснащуються цифровою панеллю приладів, аудіосистемою Harman Kardon, сидіннями з підігрівом.
Внутрішня обробка Tera World Copper з високоякісних тканини і шкіри кольорів Amido/E-Copper є ексклюзивною для Roadster.
Заявлена витрата палива в змішаному циклі – 2,1 л на сотню.
Найімовірніше, ціна новинок не буде кардинально вирізняється від попередника. Нагадаємо, що зараз вартість BMW i8 становить близько 150 тис. доларів.
Читайте також: BMW представила потенційного суперника Tesla