Про це йдеться в його зверненні до бюджетного комітету Верховної Ради.

"У нас немає чіткої методики розподілу коштів по областях. Все робиться в ручному режимі. Як наслідок, Одеська область, наприклад, у 2018 році фактично отримає на дороги місцевого і державного значення з різних джерел трохи більше 1 мільярда гривень, А це – 1,5% грошей від усього дорожнього фонду країни", – заявив Степанов, коментуючи своє звернення до депутатів.

Як приклад, Степанов наводить ситуацію з так званим митним експериментом – коли 50% від перевиконання платежів повинні йти на ремонт доріг. Але з 2018 року це норму змінили. Так, в липні Одеська область повинна була отримати 206 млн гривень, а в реальності надійшло 5 млн гривень.

Губернатор додає, що також проблемою є постійна зміна правил при наповненні дорожнього фонду.

"Потрібен стабільне джерело його формування, без щорічних змін законодавства", – упевнений Максим Степанов.

Формульну методику розподілу коштів потрібно розробити і затвердити додатково. А всі ці зміни – закріпити в Бюджетному кодексі. Вони дозволять більш ефективно і завчасно планувати ремонт доріг по всій країні.