Міністр інфраструктури Владислав Криклій сказав, що Україна потребує швидкостей 21 століття та інтеграції із залізницями країн ЄС, зокрема – прискорення доставки вантажів та контейнерів.

До теми У пасажирських поїздах Укрзалізниці впроваджують Wi-Fi: тестують проєкт

Європа визначила 2021-й рік роком залізниць. Ми також в тренді – вперше за 30 років 4 мільярдів гривень з держбюджету підуть на те, що відчує кожен пасажир – 100 нових вагонів та електрифікацію. А головне – даємо старт проєкту високошвидкісного залізничного сполучення,
– наголосив він.

Де будуватимуть нову залізничну лінію

Для реалізації проєкту обрати чотири основні напрямки:

  • Київ – Львів – держкордон,
  • Київ – Одеса,
  • Київ – Харків,
  • Київ – Дніпро – Запоріжжя.

Першою буде лінія, яка з'єднає держкордон з Польщею та місто Львів (станція Скнилів). У подальшому її продовжать до столиці.

Цей проєкт включає в себе побудову інфраструктури для обслуговування потягів InterCity та контейнерних перевезень у напрямку Європейського Союзу.

Що будуть розвивати крім залізниці

Криклій додав, що Україна має приділяти більше уваги будівництву нової інфраструктури, проте виходити з єдиного вектору – дорожнього сектору. Очільник Мінінфраструктури наголосив на тому, що країна має займатися також залізницею, портами, аеропортами та поштою.

Міністр підкреслив, що транспорт та суміжні галузі разом формують близько 6% ВВП, а це дає роботу 1 мільйону громадян.

Які ще покращення анонсувала "Укрзалізниця"