Натомість відомство почало чітко контролювати фактично всі дії правоохоронних органів. Таку думку народний обранець висловив у прямому ефірі 24 каналу.
Читайте також Ймовірний заступник Венедіктової штампував пропозиції про зближення з Росією, – Гнап
Він додав: експертизи отримуються достатньо оперативно, якщо є політичне замовлення, справи проти політичних опонентів, чи коли потрібно щось "порішати" з бізнесом. Натомість коли треба спішити, бо є серйозна корупційна справа, наприклад – НАБУ, йде їх блокування та відкладання.
Що таке відкладання експертизи, наприклад, в справі Микитася, де шкода державі вимірюється в сотнях мільйонів? Це можливість частину з цих мільйонів спрямувати на експерта, який дасть потрібний висновок,
– зауважив Юрчишин.
"Або уникне надання висновку, що послабить позиції держави у захисті своїх інтересів. Тому це – зміна взагалі підходу. Зараз є ручне керування правоохоронною системою, воно посилюється", – переконаний політик.
Про ймовірного заступника Венедіктової
За його словами, саме тому в так званому російському напрямку ОП спостерігається серйозний провал. Юрчишин прокоментував ймовірне призначення Максима Якубовського заступником голови Офісу генпрокурора.
"Зараз маємо залучення Якубовського, який має зв'язок з Медведчуком. Скоріш за все, йому передадуть міжнародні справи, де Україна є в судових спорах з РФ. Явно, що не для посилення української позиції", – вважає депутат.
Про причини суперечливих призначень
На думку Юрчишина, призначення – не просто випадковість, а цілком цілеспрямована політика влади. "Адже ми бачимо залучення до ДБР адвоката Януковича, бачимо посилення проросійської риторики", – наголоси політик.
"Бачимо фактично підігрування генпрокуратурою Бахматюку – дивним чином, коли це збігається з призначенням на посаду міністра економіки людини, яка довший час працювала в системі його компаній", – додав нардеп..
Й запевнив, що це не збіг, а домовленість Офісу Президента з олігархами і росіянами. Відповідно, в Україні йде послаблення правоохоронної системи, використання її суто як силової системи для тиску на "неугодних", а не на виконання функцій захисту прав людини.