Про це повідомляє "Економічна правда".

Кошти від АМПУ можливо стануть заставою при отриманні кредиту для НАК "Нафтогаз України". Відповідний документ зараз знаходиться на узгодженні в Мінінфраструктури.

"Володимир Демчишин, як і Андрій Пивоварський, якому підзвітна АМПУ, є чиновниками, лояльними до Адміністрації президента України і, таким чином, перебувають в одній політичній команді. Це пояснює, чому АМПУ, яка повинна б відвойовувати гроші на розвиток портів, відкладала твердження фінплану аж до появи зазначеної ініціативи", — йдеться в статті.

Автори також підкреслюють, що рішення про використання коштів Мінінфраструктури на потреби Міненерговугілля з'явилося напередодні виборів, що, ймовірно, було заздалегідь сплановано.

За інформацією видання, такі дії призведуть до руйнування портової інфраструктури, оскільки галузь вже кілька років не отримувала повноцінного фінансування.

"Деякі морські порти, віддаючи прибуток АМПУ за два роки не отримали ні копійки інвестицій, і їх інфраструктура почала приходити в непридатність", — йдеться в статті.

Автори підкреслюють, що кошти Адміністрації морських портів України накопичувались на рахунках банків, так як міністерство нібито не встигає узгодити фінансовий план. Але, як з'ясувалося, справжня причина зовсім в іншому.

При цьому наголошується, вже в серпні Андрій Пивоварський знав про ситуацію, що склалась, і відкрито заявляв, що днопоглиблювальні роботи в портах не будуть проведені в строк.

"У нас виникла унікальна ситуація, коли у компанії на рахунку мільярди гривень, але вона не може використовувати їх. Це означає, що з капітального днопоглиблення, по капітальних інвестиціях цей рік буде провалений", — цитує ЗМІ міністра інфраструктури.