P&G, нагадаємо, виробляє безліч засобів побутової хімії (як-от пральні порошки Tide) та особистої гігієни (наприклад, бритви Gilette і памперси). Що ще важливо – компанія витрачала дуже багато грошей на рекламу в Росії. Тепер – не буде.

Найважливіше Росія напала на Україну: хронологія основних подій 2 тижня війни

P&G також не бажає підтримувати агресора Росію

7 березня генеральний директор Procter & Gamble Джон Меллер опублікував відкритого листа. У ньому мовиться, що:

  • Компанія припиняє всі капітальні інвестиції у Росію.
  • Повністю закриє всі рекламні компанії та маркетинг.
  • І значно скоротить асортимент продукції, залишивши тільки основні засоби гігієни.

Ситуація вимагає запровадження важливих змін і негайно, і з часом. Ми припинили всі нові капіталовкладення в Росії та зупиняємо всю медійну й рекламну діяльність. І ми значно скорочуємо наш продуктовий портфель,
– написав Меллер.

Додавши, утім, що підтримувати "простих росіян" компанія буде, а тому залишає на ринку життєво необхідні продукти. Які саме – наразі невідомо.

А проте вихід компанії з російського ринку – таки потужний удар, адже брендів у Procter & Gamble – безліч. До прикладу:

  • Fairy, Tide, Ariel, Lenor, Comet, Fairy Oxi, Mr. Proper.
  • Gilette, Pampers, Always, Alldays, Tampax, Discreet.
  • Wash & Go, Head & Shoulders, Pantene, Shamtu, Herbal Essense.
  • Wella, Safeguard, Old Spice, Olay, Hugo Boss.
  • Blend-a-Med, Oral-B, Crest, Cover Girl, Max Factor, Venus та інші.

Що тут сказати? Ласкаво просимо, росіяни, в улюблене вами Середньовіччя.

Війна

Оперативна інформація рятує життя. Читайте наш телеграм, там ми зараз найшвидші. Цілодобово!