Про це у коментарі сайту "24" сказав Володимир Дубровський, експерт групи "Реанімаційний пакет реформ".
Мотив, той, що можна сказати, Порошенко був пов'язаний з автомобільним бізнесом. Є припущення, що зараз з ним пов'язаний. Тому у нього можуть бути власні інтереси або інтереси друзів,
— зазначив він.
З іншого боку, говорить Дубровський, може бути політична домовленість і тиск з боку регіоналів, які насправді цей бізнес в Україні контролюють. Можливо вони там чимось сторгувалися.
Єдиним об’єктивним застереженням, на думку експерта, може бути побоювання, що українці почнуть масово скуповувати валюту, щоб ввезти автомобіль.
Але це застереження абсолютно хибне, мені важко уявити людей, які б мали якісь гривневі заощадження і їх конвертували у валюту, щоб увести уживаний автомобіль. Я думаю таких людей буде дуже небагато,
— підкреслює Дубровський.
Політично, додає експерт, це був би дуже вдалий крок, якби президент цей закон підписав і українці середнього класу отримали "за всі негаразди, які мають, хоча б якийсь втішний приз". А якщо президент його ветує, то це просто ніщивний удар по його репутації та рейтингу, коментує фахівець.
Нагадаємо, Олег Березюк, голова фракції "Самопоміч" заявив, що президент Петро Порошенко наклав вето на закон про зниження акцизного збору на вживані іномарки. Однак, в Адміністрації Президента таку заяву спростували.
Читайте також: Березюк наполягає, що вето на зниження акцизу на авто таки є