"Щодо того, як будуть звикати, можна привести древній приклад. Якщо ви поїдете на Майдан Незалежності і запитайте, де розташована площа Жовтневої революції, то ніхто вам і не відповість. А актуальніший приклад – місто Іллічівськ, яке буквально ще минулого літа боролося за те, щоб залишити назву, в кінці минулого року перейменувався в Чорноморськ і в цьому році вже відзначав День міста під новою назвою. Всі щасливі і виготовляють нові бренди в Чорноморську і ніяких негативних запитів немає. Люди до цього звикли і радіють", – зазначив В'ятрович у коментарі ТСН.
Він нагадав, що місцева міська влада хоче придумувати нову назву в суді.
Нічого насправді з цього вже неможливо. Варто скористатися надзвичайною популярністю цього дуже красивого і впізнаваного нового бренду,
– наголосив В'ятрович.
Директор Інституту національної пам'яті також порадив владі і жителям міста отримати вигоду від нового, привабливого назви.
"Сподіваюся, що вистачить розуму місцевій владі та громадськості щодо Горішніх Плавнів, які отримали найбільш впізнаваний бренд в Україні і мають величезний туристичний потенціал, який може бути інвестицією в розвиток всього міста", – підкреслив він.
Нагадаємо, рішення Верховної Ради про перейменування Комсомольська в Горішні Плавні вступило в чинності 3 червня. Місто отримало нову назву в рамках декомунізації.