Загалом в переліку присутні бізнесмени, політики та експерти – реальні люди. І лише на 50 місці – зібраний образ.

Читайте також: Чи лайкали ви російську пропаганду? – Facebook створює спеціальний ресурс

Автори списку зазначають, що найбільше російські боти проявили себе під час президентських виборів у США. При цьому Facebook повідомив Конгрес США про те, що російські агенти заплатили 100 тисяч доларів за рекламу 3 тисяч повідомлень у Facebook та Instagram перед виборами. Головні теми, на яких акцентували увагу в таких повідомленнях – імміграція та расові питання (Black Lives Matter). Окрім того, Twitter виявив у себе понад 2,7 тисяч акантів, які пов’язані з російськими агентами впливу. Вони зосередили увагу на корупції в керівництві США.

У статті зазначається, що російські боти створили екзистенційну кризу для керівників соціальних мереж, поставивши їх перед нелегким вибором – чи збільшувати зростання мережі, чи посилити контроль над тим, що діється в мережі, не даючи змогу російським агентам поширювати дезінформацію.