Рекламні щити помітила і сфотографувала колишній прес-секретар Демократичної партії Рейчел Палермо, повідомляє Mashable.
Екс-чиновниця була неприємно вражена побаченим, принаймні так вона написала у своєму Twitter-акаунті.
Як людина, якій довелося пережити злом листування Національного комітету Демократичної партії, я відчула змішані емоції під час пересадки в Москві, але найжахливішим було побачити офіційну рекламну кампанію,
– прокоментувала Палермо.
As a DNC hack survivor I have a lot of thoughts about my layover in Moscow, but the most appalling part was @RT_com's official advertising ? pic.twitter.com/NWRCVERsVu
— Rachel Palermo (@RachelEPalermo) 14 липня 2017 р.
"Запізнився на літак? Програв вибори? Звалюй все на нас!" – закликає один плакат. На іншому згадується Гілларі Клінтон: "Чим довше ти дивишся, там сумнішою стає Гілларі". Третій повідомляє: "Підійди і дізнайся, кого ми хакнемо наступним".
В аеропорту були розміщені й інші щити, на яких було написано: "Обережно, тут працює "рупор пропаганди".
Або ж: "ЦРУ називає нас "машиною пропаганди". Дізнайся, як ми називаємо ЦРУ".
Виданння надіслало листа в редакцію Russia Today із проханням пояснити ситуацію навколо скандальної реклами, на що отримало глузливу відповідь.
Спасибі за запит. Дивовожно, але такі ж питання ми отримали і від інших ЗМІ, тому дякуємо за ідею створити ще один рекламний щит, з відповідями!
– йдеться у електронному повідомленні, отриманому Mashable від офіційного представника RT.
У Russia Today також зазначили, що ескізи цієї рекламної кампанії затвердив особисто Володимир Путін, запустили її у червні, а триватиме вона у міжнародних аеропортах Шереметьєво (Москва), Пулково (Санкт-Петербург) і Сочі до літа 2018 року.
Читайте також: Пропагандистський фільм про Крим планують показати в Білорусі: Україна чекає на відповідь МЗС РБ