Власне, літак Airbus А319-111 авіакомпанії "Росія" 9 грудня здійснив аварійну посадку в Мінеральних водах. Сталося це через розгерметизацію салону. Вилетів борт із Санкт-Петербурга зі 111 людьми.

Дивіться також Неконтрольований політ․ Стан цивільної авіації наближає Росію до літакопаду – документи

У Росії все більше проблем з авіацією

Також 9 грудня Boeing 737 зі сполученням Новосибірськ – Москва компанії S7 повернувся до Толмачова через помпаж обох двигунів. Окрім того:

  • 7 грудня спалахнув двигун вантажного Ту-204 компанії "Авіастар-ТУ"; лайнер мав рейс Улан – Уде – Чжанчжоу, але змушений був повернутися в аеропорт;
  • 6 грудня стався спалах на борту Boeing-777, що належить підсанкційному "Аерофлоту"; летіло авіасудно з Москви на Камчатку; пасажир помітив коротке замикання з-під свого крісла.
  • 5 грудня у літака Ан-12 відмовила система управління керма – він приземлився в аеропорту "Хурба", що в Космомольську-на-Амурі.
    Того ж дня літак Москва – Казань здійснив аварійну посадку в Шереметьєво через відмову управління системи стабілізації.
  • 2 грудня Airbus А321 "Аерофлоту" зі сполученням Петербург – Москва аварійно сів у Шереметьєво через відмову лівого двигуна.
    Водночас у тюменському "Рощино" з технічної причини здійснив посадку Superjet 100 компанії "Ямал"; борт мав рейс з Ноябрська до Уфи;

А от 1 грудня у Росії виникли проблеми аж з трьома бортами:

  • Airbus A321 "Аерофлоту", що летів з Калінінграда до Москви приземлився в "Пулково" через спрацювання індикації системи кондиціювання кабіни пілотів;
  • Boeing 737 "Аерофлоту", що вилетів з Москви, здійснив аварійну посадку в Южно-Сахалінську через спрацювання індикації падіння тиску стійки шасі;
  • у Новосибірську у борта ІрАеро відмовив автопілот та закрилки.

Читайте також 2 дні – мінус 5 літаків: у Росії через санкції почалися серйозні проблеми з авіацією

Наголосимо, що "літакопад" у ворожій державі став можливим завдяки санкціям, що наклали країни Заходу на авіаційну галузь Кремля. Не даремно пропаганда намагалася знівелювати значення обмежень.

З плином часу, уже зараз, нарешті можна побачити результат заборони на ввезення в Росії іноземних високотехнологічних запчастин для авіації. Вочевидь, проблеми у Москви з кожним днем ставитиме все більше.