"Міністр" так званого "МНС ЛНР" Івушкін зауважив, що російські автобуси необхідні для поліпшення транспортної інфраструктури "ЛНР", яка, за його словами, зазнала серйозних втрат під час активнивних бойових дій.
Читайте також: Великі втрати бойовиків: окупаційна влада приховує реальну кількість загиблих
Варто зазначити, що ще в грудні 2015 року аналітичний відділ ГІ "Права Справа" повідомляв про можливість передачі в "ЛНР" російських автобусів і розроблену під цю програму представниками влади самопроголошеної "республіки" схему списання "бюджетних" коштів.
За інформацією аналітичного відділу ГІ "Права Справа", схема, яку у грудні 2015 року "заступник міністра транспорту ЛНР" Когут запропонував Плотницькому, полягала у наступному: до Чемпіонату світу з футболу влада російського міста планує придбати 73 трамваї, 70 тролейбусів, 320 звичайних автобусів і 100 автобусів підвищеної комфортності, призначених для обслуговування "спеціальних" і "експресних" маршрутів. Автобуси, які будуть замінюватися, списуватимуть.
Враховуючи цей факт, Когут запропонував Плотницькому звернутися до росіян з пропозицією передати списані автобуси "молодій, але гордій республіці" у якості гуманітарної допомоги. В той же час, за внутрішніми документами "міністерства транспорту ЛНР" частина з цих автобусів проводитимуться як куплені за "бюджетні гроші" для вирішення транспортної проблеми в "республіці". Гроші, які за планом "великих комбінаторів" вдалося б "заробити" на цій оборудці, планувалося поділити між Плотницьким і автором ідеї Когутом.
Показово, що заради свого збагачення ватажок "ЛНР" і його посіпака-"міністр" не гребували нічим – ані ризиком для власного життя, ані довірою "братньої Росії", яку планували використати у своїх грабіжницьких цілях.
Примітно, що російська сторона миттєво відреагувала на оприлюднену інформацію аналітичного відділу ГІ "Права Справа". Процес передачі автобусів був заблокований до червня 2017 року.
"Міністру транспорту" Чумаченко, протеже Когута, на засіданні "уряду ЛНР" висловили недовіру. "Депутати "народної ради" визнали роботу "міністерства інфраструктури і транспорту" незадовільною. 23 травня 2016 року Чумаченко змушений був написати заяву про відставку. Когут з 23 травня до липня 2016 року тимчасово виконував обов’язки "міністра", а потім змушений був розділити долю свого колишнього керівника, написавши заяву про звільнення.
Утім, навіть у червні 2017 року росіяни вирішили, що подаровані автобуси варто поставити на маршрути сполученням "Луганськ-Ізварине" та "Луганськ-КПП Станиця Луганськ, а не покращувати їх присутністю зруйновану транспортну інфраструктуру окупованого Луганська.
Читайте також: Небажані для Путіна: чи стають "ДНР" та "ЛНР" все ближчими до Росії?