Дорогу між Росією та Китаєм будують компанії, пов'язані з родинами голови політради партії "Опозиційна платформа – За життя" Віктора Медведчука та його соратника Тараса Козака. Про це розповіли "Схеми" у розслідуванні "Дорога в Китай".
Варто знати Вони нам не вороги: Арестович про близькі до Медведчука медіа
Цікаво, що коли дорогу завершать будувати, Росія надасть причетним компаніям пільги для комерції на кордоні з Китаєм.
Розслідування "Схем" про Медведчука і дорогу між РФ та Китаєм: головне
- Дорогу в Амурській області між РФ та Китаєм зводить російська компанія "ЗЕД Девелопмент".
- Її керівник Олександр Баримов, як виявили журналісти, одночасно є директором АО "Ньюйол".
- А "Ньюйол" своєю чергою входить у "Юг Энерго", власницею якої є дружина Медведчука Оксана Марченко.
Крім того, Баримов спільно з Олександром Мартиненком користувався машиною. А Мартиненко є засновником АО "Ренессанс", власницею якої також є Оксана Марченко. Але і це ще не все:
- У Марченко з Баримовим є фінансові взаємовідносини – придбання цінних паперів – на понад 133 мільйони рублів.
- У 2016 – 2018 Баримов керував російською фірмою нардепа Тараса Козака ООО "Добробут Инвест".
- Тарас Козак – це соратник Медведчука та юридичний власник телеканалів NewsOne, ZIK та "112 Україна".
Зв'язок із родиною Медведчука є і в інвестора будівництва канатної дороги – групи компаній "Регіон". Її контролює російський бізнесмен Сергій Сударіков, якого росЗМІ називають близьким до Ігоря Сєчіна – давнього друга Путіна.
Зв'язки родин Медведчука й Козака з будівництвом дороги у Росії / Фото "Схем"
Хто такий Віктор Медведчук – дивіться у програмі 24 каналу "Олігархи":
Читайте також Конституційний Суд і Медведчук хочуть "відрізати" Україну від Європи: важливі факти