Дорогу між Росією та Китаєм будують компанії, пов'язані з родинами голови політради партії "Опозиційна платформа – За життя" Віктора Медведчука та його соратника Тараса Козака. Про це розповіли "Схеми" у розслідуванні "Дорога в Китай".

Варто знати Вони нам не вороги: Арестович про близькі до Медведчука медіа

Цікаво, що коли дорогу завершать будувати, Росія надасть причетним компаніям пільги для комерції на кордоні з Китаєм.

Розслідування "Схем" про Медведчука і дорогу між РФ та Китаєм: головне

  • Дорогу в Амурській області між РФ та Китаєм зводить російська компанія "ЗЕД Девелопмент".
  • Її керівник Олександр Баримов, як виявили журналісти, одночасно є директором АО "Ньюйол".
  • А "Ньюйол" своєю чергою входить у "Юг Энерго", власницею якої є дружина Медведчука Оксана Марченко.

Крім того, Баримов спільно з Олександром Мартиненком користувався машиною. А Мартиненко є засновником АО "Ренессанс", власницею якої також є Оксана Марченко. Але і це ще не все:

  • У Марченко з Баримовим є фінансові взаємовідносини – придбання цінних паперів – на понад 133 мільйони рублів.
  • У 2016 – 2018 Баримов керував російською фірмою нардепа Тараса Козака ООО "Добробут Инвест".
  • Тарас Козак – це соратник Медведчука та юридичний власник телеканалів NewsOne, ZIK та "112 Україна".

Зв'язок із родиною Медведчука є і в інвестора будівництва канатної дороги – групи компаній "Регіон". Її контролює російський бізнесмен Сергій Сударіков, якого росЗМІ називають близьким до Ігоря Сєчіна – давнього друга Путіна.


Зв'язки родин Медведчука й Козака з будівництвом дороги у Росії / Фото "Схем"

Хто такий Віктор Медведчук – дивіться у програмі 24 каналу "Олігархи":

Читайте також Конституційний Суд і Медведчук хочуть "відрізати" Україну від Європи: важливі факти