Експерти перш за все радять зважити: чи ви готові пожертвувати своїм комфортом. Адже більшість електрокарів на повному заряді проїжджають близько 150 кілометрів. Та ті, хто вже пересів на зелені авто, переконують, навіть в Україні заправних станцій достатньо, щоб подолати доволі довгі дистанції. І головне: така поїздка дешева.

На 100 кілометрів машина споживає приблизно 16-18 кіловат енергії. Якщо середній тариф – 1,60 гривень за кіловат, то близько 35 гривень коштуватиме проїхати 100 кілометрів,
– розповів директор салону електромобілів Олексій Островський.

Якщо ж цей грошовий еквівалент перевести на у бензиновий, виходить, що 100 кілометрів можна проїхати всього на одному літрі А-95. І щоб зарядити своє авто, водій має розбиратись в типах зарядок і роз’ємах для так званого конекту.

Читайте також: В Україні з'явився перший в Європі електрокар Tesla model 3

Від звичайної розетки, середньостатистичне авто буде заряджатись до 10 годин. З використанням спеціалізованого блоку – авто в бойовій готовності буде вже за 3 години. Та є й третій варіант "Супер-чардж", це швидка зарядка на 50-кіловатній станції зі спеціальним портом. З допомою такого пристрою акумулятори наповнюються енергією всього за 30 хвилин. Таку станцію можна обладнати і вдома, коштуватиме вона від 14 тисяч гривень.

Експерти радять свої акумулятори не садити до нуля. В резерві має залишатись до 20 відсотків заряду. Також, бюджетні моделі, у спеку, не варто заряджати до 100 відсотків, адже їх системи, на відміну від преміум моделей, не обладнані системою охолодження і через перегрів акумулятори дуже зношуються. Також, власникам економ-варіантів, радять не зловживати "Супер-чарджем".

Якщо ви все ж зважились купити електро авто, маєте знати, що нових в Україні майже не має. Переважно це вживані моделі з Європи чи Америки. І щоб не прогоріти, перед купівлею, варто зі спеціалістом перевірити зношеність і ємність акумулятора. Через 300 тисяч пробігу, його потужність сідає до 20%. А цей елемент може коштувати як половина авто.