Retail Group виріс зі звичайного супермаркету до мережі з 59 магазинами у 19 містах та загальною площею понад 160 тисяч квадратних метрів, інформує Смачно 24.

Буде цікаво Якість у фокусі – золото Favorite Food&Drinks здобула продукція власного виробництва "ВЕЛМАРТ"

Як все починалося

Історія торгівельного холдингу Retail Group почалася 27 квітня 2000 року. Саме в цей день на Залізничному шосе у Києві з'явився перший супермаркет під брендом "Велика кишеня", цей магазин працює і досі.


"ВЕЛМАРТ" – поруч з українським споживачем кожного дня / Фото "ВЕЛМАРТ"

Після кризи 2008 – 2009 років було прийняте стратегічне рішення розвивати актуальний у той час формат широкого дискаунтера – гіпермаркетів з великим асортиментом товарів за цінами, нижчими за ринкові. Так народився "ВЕЛМАРТ", який став улюбленим форматом для мільйонів українців.

Ми часто чуємо від покупців, що наші магазини є їхніми основними та улюбленими місцями покупок. Ми даємо покупцю змогу заощаджувати сімейний бюджет, купуючи більше за ті ж гроші й обираючи з-поміж широкого асортименту товарів,
– розповів власник Retail Group Роман Лунін.


Роман Лунін, власник мережі супермаркетів, під час робочої зустрічі / Фото "ВЕЛМАРТ"

Вже у 2009 році компанія взяла курс на зміни, і розвиток мережі "ВЕЛМАРТ" – найкращий показник ефективності рішення. Українцям такий формат торгівлі не просто сподобався, а став улюбленим. Що підтверджує сьогодні розгалужена мережа по всій країні.

Надійність, випробувана часом

Одними з головних здобутків компанії є потужна і професійна команда у понад 5 500 співробітників та ефективний формат широкого дискаунтера, що відповідає очікуванням споживачів. Проте найціннішим результатом, на який може очікувати торгівельна мережа, залишається довіра покупців, партнерів та постачальників, і у Retail Group вона є.

М'ясний цех: свіжі продукти та уважне обслуговування / Фото "ВЕЛМАРТ"

Зручність і широкий вибір товарів / Фото "ВЕЛМАРТ"

Як розповів генеральний директор компанії Aisberg Олег Антоненко, творчі ідеї завжди були основою партнерства з Retail Group, і їхнє втілення надихало на розвиток виробництва та торгівлі.


Торгівельні мережі холдингу Retail Group / Інфографіка 24 Каналу

Можливості для малого бізнесу та великих брендів

Головним брендом холдингу є "ВЕЛМАРТ", який співпрацює як з представниками малого бізнесу, так і великими брендами. Для багатьох українських виробників саме ця мережа стала першою масштабною платформою для розвитку.

Чудовий простір комфортного супермаркету / Фото "ВЕЛМАРТ"

Можливості для розвитку та зростання – частина місії компанії, яка відкрила двері до успіху багатьом українським виробникам.

Зараз Retail Group співпрацює з понад 1200 вітчизняними компаніями. Понад 65% асортименту становлять товари українських виробників.

Понад 65% асортименту "ВЕЛМАРТ" – товари українських виробників / Фото "ВЕЛМАРТ"

Якість, дотримання стандартів логістики та представленості продукції на полицях магазинів – це фундаментальні цінності Retail Group, завдяки яким формуються довгострокові партнерства.

Кожен український виробник якісної продукції може співпрацювати з мережею "ВЕЛМАРТ". Для цього потрібно заповнити анкету на сайті, яку ритейлер розгляне та розповість про наступні кроки перемовин.

У "ВЕЛМАРТ" дбають про якість продуктів / Фото "ВЕЛМАРТ"

Сьогодні ритейлер фокусується на розвитку гіпермаркетів "ВЕЛМАРТ", де представлені власні кулінарії, пекарні, виробництво м'яса та риби, а також фудкорти GRAAN CAFE з відкритою кухнею, що готує замовлення за 7 хвилин.

Чудова організація простору / Фото "ВЕЛМАРТ"

Компанія не зупиняється на досягнутому: в планах є збільшення логістичної площі, нарощення потужності сонячної генерації до 10 МВт, а також запуск бізнес-школи у співпраці з Національною академією управління. У 2025 році компанія планує відкрити ще чотири гіпермаркети та шість магазинів "біля дому" під брендом "ВК-Експрес".

Управлінець, який стоїть за успіхом мережі "ВЕЛМАРТ" / Фото "ВЕЛМАРТ"

Retail Group – це більше, ніж мережа магазинів. Це екосистема можливостей, партнерства і якісного українського продукту.

Розширення компанії створює сотні нових робочих місць і збільшує податкові надходження до бюджету. За 2024 рік ми сплатили понад 1,3 мільярда гривень податків, і цей внесок в економіку країни лише зростатиме. 27,95 мільярда гривень – плановий товарообіг на 2025 рік (з ПДВ). Також однією з частин нашої місії є покращення якості життя. Ми працюємо для того, щоб українці могли купувати більше, а витрачати менше – як грошей, так і часу,
– підкреслив Роман Лунін, власник торговельного холдингу Retail Group.