Саме тому товари власних торгових марок (ВТМ) стали справжнім відкриттям для мільйонів споживачів, інформує Смачно 24. У цій статті ми з'ясуємо, чому потрібно звернути особливу увагу на ВТМ та які товари вони пропонують.

Буде цікаво Якість у фокусі – золото Favorite Food&Drinks здобула продукція власного виробництва "ВЕЛМАРТ"

На прикладі "ВЕЛМАРТ" розглянемо, які ж переваги власних торгових марок. До слова, ця мережа гіпермаркетів – одна з тих, хто зробив ставку на розвиток ВТМ і не прогадав. Сьогодні на її полицях можна знайти вже 9 власних торгових марок, які охоплюють понад 1400 товарів у 190 категоріях. І це лише початок!

Власні торгові марки: коли вигода і якість стають синонімами

Створення власної торгової марки є досить популярним явищем не лише в Україні, а й у світі. Великі мережі можуть реєструвати одразу кілька таких ВТМ, щоб мати можливість пропонувати своїм клієнтам якісну продукцію за вигідною ціною. Зазвичай це харчові продукти, засоби гігієни, косметика тощо.

Проте багатьох цікавить, чим власні торгові марки особливі та чи варто зупиняти на них свій вибір? І тут відповідь однозначна – так, варто, бо це вигідно як споживачам, так і мережам. Перші можуть придбати якісний товар дешевше, аніж пропонують популярні та розрекламовані бренди, а другі завдяки ВТМ роблять свій бренд впізнаванішим.

Про переваги власних торгових марок "ВЕЛМАРТ" розповіла Наталія Якайтес, керівник напряму розвитку ВТМ мережі "ВЕЛМАРТ".

Секрет популярності власних торгових марок: чому їх дедалі частіше обирають – досвід ВЕЛМАРТ
Товари ВТМ – це якість за доступною ціною / Фото "ВЕЛМАРТ"

Категорії продуктів, що, на думку Наталії Якайтес, стануть "зірками" найближчими роками, – це продукти для здорового харчування, бо все більше людей їдять правильно. Тобто основний акцент – на йогуртах, сирках, соєвих продуктах, овочевих снеках та батончиках, крупах, як найкращих прикладах продуктів для здорового харчування.

Секрет популярності власних торгових марок: чому їх дедалі частіше обирають – досвід ВЕЛМАРТ
"ВЕЛМАРТ" постійно поповнює асортимент ВТМ / Фото "ВЕЛМАРТ"

Для більш наочного прикладу розглянемо переваги товарів власних торгових марок "ВЕЛМАРТ":

  • Вигідна ціна без втрати якості. Завдяки прямим контрактам з виробниками та оптимізації логістики "ВЕЛМАРТ" пропонує товари ВТМ дешевше, ніж розрекламовані бренди, при однаковій або навіть вищій якості.
  • Контроль і прозорість. Усі продукти проходять лабораторні перевірки, сертифікацію і внутрішній аудит якості, адже мережа відповідає за продукцію своїх ВТМ.
  • Сезонні оновлення. Асортимент постійно поповнюється – у 2024 році додалося понад 170 нових товарних позицій, зокрема в сегментах "солодощі" та "м'ясні вироби".
  • Підтримка локального виробника. Частину продукції виготовляють українські підприємства – це не лише гарантія свіжості, а й внесок у розвиток економіки.
  • Зручність і довіра. Постійні покупці точно знають, що отримають якісний продукт – без переплат і з чітким маркуванням.

Секрет популярності власних торгових марок: чому їх дедалі частіше обирають – досвід ВЕЛМАРТ
Delisse – вишукані товари за справедливою ціною / Фото "ВЕЛМАРТ"

Керівник напряму розвитку ВТМ "ВЕЛМАРТ" розповіла, за якими критеріями мережа обирає виробників.

У супермаркетах "ВЕЛМАРТ" представлені кілька ВТМ / Фото "ВЕЛМАРТ"

Знайомство з героями поличок: 9 брендів, які стали вибором мільйонів

ТМ 1 – коли кожна гривня має значення

ТМ 1 – це флагман серед власних торгових марок "ВЕЛМАРТ", завдання якого – бути найвигіднішим варіантом у кожній категорії. Основна ідея бренду – найкраща ціна на полиці не лише всередині мережі, а й у порівнянні з конкурентами у регіоні.

У ТМ 1 можна знайти різноманітні базові товари: крупи, молоко, печиво, засоби гігієни. Це чудова можливість купити більше за ті самі гроші. Успіх ВТМ підтверджує статистика: тільки за 5 місяців 2024 року нова лінійка желейних цукерок ТМ 1 перевищила продажі відомих конкурентів на 20%.

Winix – якісна техніка, доступна кожному

Надійна дрібна побутова техніка, яка стане незамінною у домі. Сучасний дизайн, перевірена якість і доступна ціна – головні переваги цієї власної торгової марки.

Особливу популярність мають енергоефективні лампи Winix, які стали справжнім бестселером завдяки своїй довговічності та енергоефективності. Це саме той випадок, коли економія починається з розетки.

ХІТ-Продукт – знайомі смаки без переплат

Власна торгова марка для тих, хто цінує якість, але не хоче переплачувати за бренд. У лінійці – повний FOOD-набір: від бакалії до молочки.

Тут кожен клієнт знайде завжди актуальні рецептури, контроль виробництва та прозорість складу. Товари ХІТ-Продукт не поступаються відомим брендам, а часто навіть перевершують їх у незалежних споживчих тестах.

Секрет популярності власних торгових марок: чому їх дедалі частіше обирають – досвід ВЕЛМАРТ
У лінійці ХІТ-Продукт кожен знайде улюблені товари / Фото "ВЕЛМАРТ"

Day By Day: турбота, яку хочеться відчути

Лінійка косметичних і гігієнічних засобів, розроблена спеціально для чутливої шкіри. Особливостями цієї ВТМ є делікатне очищення, приємні текстури, регулярні тестування у лабораторіях та доступна ціна.

Day By Day – чудова альтернатива дорогим брендам. Це вибір родин, які шукають м'який догляд без зайвих витрат.

Graan – кава, яка пробуджує настрій

Збалансований бленд арабіки та робусти з найкращих плантацій Бразилії, Гондурасу, Перу, Колумбії та В'єтнаму. Graan – це не просто кава, а ексклюзивна насолода із нотами шоколаду, карамелі, легким посмаком і делікатною кислинкою. Кожен покупець може знайти для себе найзручніший формат – у зернах, мелену чи в капсулах.

Секрет популярності власних торгових марок: чому їх дедалі частіше обирають – досвід ВЕЛМАРТ
Graan оцінять любителі смачної кави / Фото "ВЕЛМАРТ"

MON CAKE – солодкий смак дитинства

Ці тістечка повертають у дитинство. "Горішки", "Празький", "Наполеон", профітролі – знайомі назви, які викликають приємну ностальгію.

MON CAKE – це класичні домашні десерти у сучасному виконанні, якими легко порадувати друзів, колег, рідних чи навіть себе після насиченого подіями дня.

Delisse – розкіш, яку можна собі дозволити

Це преміальна лінійка для гурманів. Оливки, печінка тріски, оливкова олія Extra Virgin – продукти, створені для тих, хто любить гастрономічні враження. І головне – ціни приємно дивують, бо Delisse – це справжнє задоволення для тих, хто цінує якість і не хоче переплачувати.


ВТМ дозволяють зекономити без втрати смаку / Фото "ВЕЛМАРТ"

Max Effect

Лінійка включає широкий асортимент засобів для чищення та домашнього прибирання за нижчою ціною, які за якістю не поступаються брендовим аналогам.

Секрет популярності власних торгових марок: чому їх дедалі частіше обирають – досвід ВЕЛМАРТ
З Max Effect немає переплати за розрекламований бренд / Фото "ВЕЛМАРТ"

Happy Animal – любов до улюбленців у кожному пакетику

Корм для котів, створений за холістичним підходом: повноцінний, збалансований та корисний. У лінійці Happy Animal вже є 5 смаків, а зовсім скоро на полицях "ВЕЛМАРТ" з'являться новинки ВТМ для собак, гризунів і птахів.

Варто зауважити, що корм для котів вже має чимало позитивних відгуків. Зокрема, покупці відзначають поліпшення стану шерсті та настрою улюбленців.

Споживачі віддають перевагу товарам під власними торговими марками завдяки поєднанню якості та доступної ціни. Така тенденція пояснюється не лише економічною доцільністю, а й стабільним рівнем довіри до продукції. У цьому контексті системна робота команд виробництва, впровадження інновацій та технологічне оновлення дають змогу мережам, таким як "ВЕЛМАРТ", не просто задовольняти очікування клієнтів, а формувати нові стандарти споживчого досвіду.


З товарами ВТМ можна створити справжні кулінарні шедеври / Фото "ВЕЛМАРТ"

Власну торгову марку "Хіт-продукт" мережі "ВЕЛМАРТ" було згадано поміж інших ВТМ українських ритейлерів у рамках незалежного університетського дослідження, яке проходило у січні – травні 2025 року. Дослідження проводили студенти економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Про це у власних соцмережах повідомив кандидат економічних наук Кравченко Володимир Анатолійович.

Судячи з результатів дослідження, найкращий споживчий досвід був отриманий у споживачів йогуртів та сирків ВТМ, які приємно здивували якістю та смаком, перевершивши очікування. Також високо оцінені товари бакалійної групи — цукор, борошно та крупи. Факт включення ТМ "Хіт Продукт" до незалежного дослідження підкреслює, що марку знають, обирають і цінують покупці.

Тому товари власних торгових марок "ВЕЛМАРТ" – це не просто альтернатива. Це новий стандарт якості й розумного вибору. Тепер не треба обирати між "дешево" і "добре" – достатньо лише знайти відповідну етикетку на полиці.

Секрет популярності власних торгових марок: чому їх дедалі частіше обирають – досвід ВЕЛМАРТ
Товари ВТМ "ВЕЛМАРТ" – це якість та економія / Фото "ВЕЛМАРТ"