Напередодні 24 канал повідомляв, що на Житомирщині 20-го липня маршрутка, яка прямувала з Рівного до Києва зіштовхнулась із фурою – на місці загинуло десятеро людей, ще 9 отримали важкі травми. Шансів вижити у пасажирів, які сиділи на абияк прикручених сидіннях, не було. Слідчі досі встановлюють, чи була ця вантажна маршрутка безпечною.
Читайте також: У заповнений автобус в'їхав легковик на єврономерах у Львові: водій втік з місця ДТП
За словами речниці ГУНП Алли Ващенко, експертизи ще тривають, вони проводяться Харківським інститутом судово-медичних експертиз та Київським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром.
Між тим, на автовокзалі Житомира досі стоять перероблені "Спрінтери" та "Фольксвагени" – точно такі ж, як і той, що загубив життя десяти людей. Пасажири зізнаються – такими маршрутками страшно їздити, але інших немає, тож вибирати не доводиться
Їжджу так (такою ж маршруткою – 24), але дуже боюся. Я спочатку дивлюся на водія, якщо він більш-менш вселяє довіру, то ще можна їхати,
– поскаржилася місцева мешканка Тетяна.
Натомість водії за свої пасажирські вантажівки стоять горою, мовляв, вони кращі ніж пасажирські "Еталони" чи ГАЗелі.
За словами автоекспертів, головна проблема в тому, що майже усі власники мікроавтобусів економлять на переобладнанні і встановлюють найдешевші, часто навіть не призначені для транспорту деталі.
Сидіння для автобуса
За останні три місяці, під час перевірок перевізників, на дорогах виявили більше півтисячі порушень – в основному, перевезення без ліцензії. А от із переробленими бусами нічого не зробиш. Навіть оштрафувати за це ні водія, ні перевізника неможливо.
Раніше було дозволено переобладнувати автобуси з вантажного в пасажирський, зараз це вже заборонено. Але ті маршрутки, які встигли переобладнати, досі можуть їздити, це законно,
– зазначила речниця патрульної поліції в Житомирській області Олена Волошина.
Та окрім неякісно переобладнаних бусів, автоексперти говорять про ще одну серйозну небезпеку. Скоро зима, а про якісні автошини перевізники не задумуються, тому "Спрінтери" чи "Фольксвагени" на зношені, або ж навіть літній гумі стають ще більш небезпечними.