На замовлення китайської фірми CHTC Motor, яка займається виробництвом вантажівок, автобусів і спецтехніки, Кріс створив щось середнє між офісом, автомобілем і газетним кіоском.

Мабуть, прокльони ортодоксальних прихильників марки BMW досягли свого кривдника. І йому довелося використовувати ті ж психотропні речовини, які вживав Пабло Пікассо. По крайній мірі, нове його творіння сильно перегукується зі стилем знаменитого художника.

Кріс Бенгл пишається своїм творінням.

Китайська компанія бажає рухатися в ногу з часом і твердо вирішила ступити на шлях електрифікації. Природно, в такому випадку новий дизайн необхідний. Проект міського електромобіля REDS — один з багатьох, але очевидно призначався для просування за межами Китаю. Презентація чергового творіння Кріса Бенгла пройшла на цьому тижні в США, в штаті Каліфорнія, напередодні автосалону в Лос-Анджелесі.

Читайте також: У BMW представили потенційного суперника Tesla

На думку знаменитого дизайнера, саме так повинен виглядати сучасний міський електромобіль. Закони аеродинаміки його не стосуються зовсім, адже швидкості пересування невеликі, а ось гарна оглядовість і ефективне використання внутрішнього простору (довжина автомобіля — 2,97 м) повинні допомогти китайцям пробитися на вершини рейтингів продажів.

Читайте також: Нові BMW i8 Roadster і i8 Coupe стали ближче до електромобілів

За задумом творців, електромобіль повинен стати для його власника своєрідним середовищем існування, будинком на колесах, в якому доведеться працювати, відпочивати і спілкуватися. На відкидний столик можна поставити ноутбук, а передні крісла скласти і перетворити в підпірки для ніг. Таким чином на задніх сидіннях можна напівлежати і грати в комп'ютерні ігри на 17-дюймовому моніторі, який за сумісництвом виконує роль щитка приладів: під час їзди він з'їжджає 2/3 в надра передньої панелі, щоб не обмежувати водієві огляд.

Читайте також: Зростання продажів електромобілів в Україні б'є всі рекорди

Про технічні характеристики поки не йдеться ні слова крім того, що вони будуть "найкращими в своєму класі". Як називатимуть цей клас автомобілів, теж не повідомляється. Відомо тільки, що міцна силова структура кузова дозволить дивовижному творінню вписатися в найсуворіші норми безпеки. Коли почнеться виробництво, не знає навіть сам великий дизайнер.