Самокеровані автомобілі, безпілотні автобуси, автономні вантажівки і навіть яхти, які самі себе швартують, – щодня технології автономного керування виходять на все новий рівень.
Читайте також: Як автомобілем здолати найскладніші ділянки бездоріжжя: сучасні розробки
T-log – спеціалізована електровантажІвка для перевезення кругляка. Функції водія у ній виконує автопілот четвертого покоління Nvidia, який запросто обходиться без допомоги людини. Авжеж, у випадку позаштатних ситуацій управління машиною може віддалено перебрати на себе оператор, який за потреби скорегує курс чи переведе авто в режим ручного керування.
T-log – безпілотний лісовоз
Самокерований лісовоз вантажопідйомністю 16 тонн і з запасом ходу на рівній і твердій дорозі до 200 кілометрів – став другим у лінійці автономних вантажівок, які компанія планує випускати уже найближчим часом.
До речі, шведський підхід не лише дозволить заощадити на послугах висококваліфікованих водіїв, а й, що більш важливо для такого типу транспорту, збільшить вантажну площу машин. Та й виробництво вантажівок без кабін обійдеться дешевше, ніж з кабіною.