Для тих, хто слідкує за футбольними баталіями на Smart TV, 24 Канал розкаже, які корисні функції передбачені у KIVI. Що перетворить перегляд матчів на суцільне задоволення – далі у матеріалі.

Читайте також Конструктор на рамці та вбудований нічник: KIVI випустив смарт-телевізор для дитячої кімнати

KIVI попрацювали над тим, щоб зробити зображення телевізорів яскравим, плавним і насиченим, зокрема і для перегляду футболу. Додаткові функції покращують користувацький досвід і допомагають отримати від контенту максимум візуального й емоційного задоволення. Частина цих опцій працює автоматично, інші – можна увімкнути та відрегулювати вручну в налаштуваннях.

У смарттелевізори додали технологію MEMC

Спеціально для перегляду спортивних подій і динамічних сцен у кіно в телевізори KIVI додали технологію MEMC. Вона автоматично оцінює якість зображення й додає необхідну кількість кадрів, щоб рухи на екрані виглядали плавно, а деталі – чітко.

Програма аналізує напрямок і швидкість руху картинки й компенсує кадри до тієї частоти, яка необхідна, щоб м’яч і футболіст на полі переміщалися без ривків і розмиття,
– зазначають у компанії.

Snart-телевізори від KIVI роблять зображення якісним і чіткимSmart-телевізори від KIVI роблять зображення якісним і чітким / Фото KIVI

Телевізори KIVI підтримують HDR

Смарт-телевізори підтримують HDR не тільки для відео на зовнішніх носіях, а і для потокового контенту. Тож насолоджуватися переглядом матчів стало ще легше – тепер це можна робити у максимальній чіткості через телевізійні додатки.

"Контент високої роздільної здатності розпізнається телевізором автоматично, тому немає потреби заходити в налаштування", – кажуть представники KIVI.

Покращення картинки технологією Ultra Clear

Якщо ви переглядаєте матчі через кабельне чи супутникове ТБ, то за допомогою технології Ultra Clear можна покращити картинку до якості як у 4К. Зображення стає чіткішим і деталізованим, різкі переходи кольору нівелюються й розгладжуються.

Ви можете самостійно налаштувати цю функцію під себе, щоб досягти картинки, максимально приємної для перегляду,
– запевняють у компанії.

Картинку можна покращити до якості як у 4К
Картинку можна покращити до якості як у 4К / Фото KIVI

Глибоке зображення з Super Contrast Control

Технологія KIVI Super Contrast Control створить відчуття глибокого та об’ємного зображення. Вона дозволяє вирівнювати й налаштовувати під себе контрастність як усього екрану, так і окремих його частин.

Відтепер невиразне зображення більше не докучатиме. Super Contrast Control перетворить трансляцію футбольної гри в екшн рівня голівудського блокбастера.

В телевізорах від KIVI можна налаштувати яскравість і контраст, що до вподобиУ телевізорах від KIVI можна налаштувати яскравість і контраст, що будуть до вподоби / Фото KIVI

Max Vivid для насиченості кольорів

А додаткової "апетитності" картинці надасть технологія Max Vivid, що працює з яскравістю й насиченістю кольорів. Існує думка, що людське око розрізняє найбільшу кількість відтінків у спектрі зеленого. Застосувавши технологію Max Vivid під час перегляду матчу, можна перевірити, чи це правда.

Додаткова опція – режим Game Mode

А якщо слідкування за футбольними баталіями проходить із джойстиком у руках, граючи у свіжу версію FIFA 23, – KIVI передбачив спеціальний режим Game Mode. Він оптимізує налаштування телевізора під ігровий процес.

Відтак, картинка виводиться на екран з необхідною частотою кадрів і без затримки. Тобто час між виконанням дії в грі й відображенням її на екрані скорочується до мінімуму.

Компанія оптимізувала налаштування телевізора під ігровий процес
Компанія оптимізувала налаштування телевізора під ігровий процес / Фото KIVI

Щоб дізнатися ціни на Smart-телевізори KIVI, варто завітати на сайти партнерів компанії: Comfy, Epicentr, Foxtrot, Rozetka та інші.

Що варто знати про KIVI

KIVI – міжнародна компанія, заснована у 2016 році. Європейський офіс розташований у Будапешті.

Основний бізнес компанії – розробка та виробництво Smart-телевізорів з дистрибуцією продукції в Європу та Азію. Відділ Research & Development також розташований в Європі та Азії.

На сьогодні продано понад 1,5 мільйона пристроїв. До того ж KIVI є сертифікованим партнером Google і Netflix.