Нова скарга пов'язана з недавніми оновленнями політики конфіденційності браузера, які можуть не тільки захистити дані користувача, а й нібито зміцнити позиції техногіганта на ринку. "Google намагається приховати свої справжні наміри під приводом приватності", – заявляють прокурори.

Цікаво Китай тестує технологію для обходу нових правил конфіденційності Apple: дані продовжать збирати

Що відбувається довкола позову

Американські прокурори впевнені, що Google використовує можливості фірмового пошуковика, відеосервісу YouTube й інших своїх проєктів та ресурсів, щоб придушити незалежні рекламні платформи, змусивши малий бізнес і ЗМІ використовувати її послуги. До цих інструментів зараховують і "пісочницю конфіденційності" Chrome.

Зокрема у позові йдеться про те, що нова схема Google полягає в тому, щоб заблокувати всі можливості відстеження дій користувача в браузері Chrome для сторонніх рекламодавців, не залишивши альтернативи фірмовій рекламній системі. Зрештою рекламодавці будуть змушені користуватися послугами Google.

  • Протягом років Google поступово скорочувала використання файлів Cookie в Chrome.
  • Тепер же вона готується взагалі від них відмовитися.
  • У компанії заявили, що не будуть створювати альтернативний спосіб відстеження дій користувачів.
  • Однак органи регулювання у США впевнені, що Google намагається приховати свої справжні наміри, а "пісочниця конфіденційності" стане центральним елементом таргетингу та збору персональних даних.

Пошуковий гігант стверджує, що ці звинувачення базуються на неправильному розумінні функцій конфіденційності Chrome, і наполягає, що нововведення прийняті виключно з метою зробити серфінг в мережі більш анонімним. Компанія запевняє, що її зусилля схвалені фахівцями у сфері інтернет-безпеки, рекламодавцями та конкурентами Google.

Пісочниця конфіденційності

Від розробників Google доводилося неодноразово чути словосполучення "Пісочниця конфіденційності". Ідея такої пісочниці полягає в обмеженні індивідуальних даних, які надаються сайтам. Це нібито допоможе зберегти прийнятний рівень конфіденційності користувача.

У Google вже є чорнова версія алгоритму. Щоб запобігти отриманню цифрового відбитка, компанія збирається "видавати" призначені для користувача дані порціями. Браузер Chrome дозволить вебсайтам робити лише певну кількість викликів API – достатню для внесення користувача до будь-якої групи, але при цьому не видаючи його особу і збегіраючи необхідний рівень анонімності.

Якщо сайт спробує перевищити дозволену кількість запитів, браузер перестане відповідати на його виклики.