При переході на сторінку з неякісною рекламою фільтр блокує показ оголошень. При цьому користувач бачить сповіщення про те, що оголошення заблоковано, і може "дозволити показ реклами на цьому сайті". Про це повідомляє Chromium Blog
Читайте також: За вами стежать: веб-камери ноутбуків Apple виявились вразливими до злому
Google запровадив блокувальник "дратівливої" та "нав'язливої" реклами у свій браузер після того, як компанія приєдналася до Coalition for Better Ads, ще в лютому 2018-го року. Згідно зі стандартами Коаліції під критерії "нав'язливої" реклами потрапляють 12 типів оголошень.
Яку рекламу блокує Chrome
Для десктопних платформ: спливаючі вікна, відеооголошення зі звуком, банери зі зворотним відліком часу та великі закріплені блоки.
Для мобільних сайтів: рекламу, яка займає більше ніж 30% екрана, спливаючі вікна та анімовані оголошення, повноекранні банери, оголошення зі зворотним відліком, автовідтворення зі звуком, закріплені на сторінці оголошення, а також оголошення з прокруткою.
Перевірити, чи є на вашому сайті реклама, яка порушує стандарти Better Ads, можна в Search Console.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно